  • 1. Data: 2005-10-09 08:44:12
    Temat: Oprocentowanie OKO-PLN?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Od kiedy zmienili oprocentowanie na 4% dla kwot ponizej 100tys.?

  • 2. Data: 2005-10-09 11:52:56
    Temat: Re: Oprocentowanie OKO-PLN?
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Przemek wrote:

    > Na dole tabeli z oprocentowaniem zostało napisane: Data aktualizacji:
    > 03.10.2005r.

    Dobrze że czytuję pbb :-)
    Czy aby teraz nie kolej na mBank - 4,05% ?

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2005-10-09 12:08:14
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Od kiedy zmienili oprocentowanie na 4% dla kwot ponizej 100tys.?

    Na dole tabeli z oprocentowaniem zostało napisane: Data aktualizacji:
    03.10.2005r.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 4. Data: 2005-10-09 16:46:53
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek" <c...@p...pf.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>

    > Na dole tabeli z oprocentowaniem zostało napisane: Data aktualizacji:
    > 03.10.2005r.

    Tak ale patrzylem na te tabele w tym tygodniu i prawie bym przysiagl, ze na
    dole byla data 3.10.2005 a oprocentowanie OKO bylo po staremu 3,7%,.

  • 5. Data: 2005-10-09 16:51:04
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dobrze że czytuję pbb :-)
    > Czy aby teraz nie kolej na mBank - 4,05% ?

    Dla mnie mBamk odpada bo nawet z ich niewiele wyzszym oprocentowaniem mam
    oplate 0,5zl za przelew co zawsze czyni ich oferte gorsza od ING. Za te ich
    pazernosc nie trzymam u nich kasy chocby dla zasady.

  • 6. Data: 2005-10-09 16:56:30
    Od: "mTa" <h...@w...pl>

> [...]
    >
    > Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > >

    > Na dole tabeli z oprocentowaniem zostało napisane: Data aktualizacji:

    Mogliby poinformować jakoś o tym swoich klijentów... nawet w poczcie ING
    Online nic nie napisali...
    niby widziałem reklame w TV z 4%, ale myślałem, że to chodzi o kwoty powyżej
    100tys.
    A tak dopiero jutro przeleje im pieniądze z EMAX+ - w sumie ich strata....
    Jest może jakaś lista mailingowa informująca o takich zmianach w bankach?
    Gdyby nie pytanie Krzysztofa nawet bym się o tym nie dowiedział. Nie będę
    przecież codziennie sprawdzał ich strony z oprocentowaniem...

    regards

  • 7. Data: 2005-10-09 18:48:31
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Krzysztof napisał(a):
    > Od kiedy zmienili oprocentowanie na 4% dla kwot ponizej 100tys.?

    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/34394

    czyli od 07.10.2005

    andy_nek

  • 8. Data: 2005-10-09 19:00:32
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    > http://www3.ingbank.pl/u235/navi/34394
    >
    > czyli od 07.10.2005
    >
    > andy_nek

    O i to by się zgadzało z odsetkami wyświetlanymi w systemie ING Online

  • 9. Data: 2005-10-09 19:54:10
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Krzysztof wrote:
    > Dla mnie mBamk odpada bo nawet z ich niewiele wyzszym oprocentowaniem
    > mam oplate 0,5zl za przelew co zawsze czyni ich oferte gorsza od ING.
    > Za te ich pazernosc nie trzymam u nich kasy chocby dla zasady.

    Nie żebym tam coś trzymał, ale eMax+ chodził zawsze jak przylepiony:
    OKO+0,05% ;-)