  • Data: 2002-10-23 09:07:52
    Temat: Re: Opłata za zmiane danych osobowych w Fortisie
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz Bauer"
    > Wczoraj Fortis rozsmieszyl mnie do bolu pobierajac prowizje za zmiane
    adresu
    > korespondencyjnego. Do tej pory nie narzekalem na ten bank. Mam e-pakiet i
    > pakiet Srebrny i jestem ogolnie zadowolony z ich uslug. Niestety cos mnie
    > podkusilo i formalnie przez Pl@net dalem polecenie zmiany adresu
    > korespondencyjnego. Efekt był taki, ze za wszystkie karty VE skasowali po
    6
    > pln, czyli polroczna oplate za jej uzytkowanie.
    > Oczywiscie jest taki punkt w aktualnej TOiP,

    mam TOiP ze stycznia 2002 i w punkcie XVI.7 (karta VE) jest informacja, ze
    za zmiane danych posiadacza 6zl kasują.

    Jak ci sie udalo miec srebrny i e-pakiet jednoczesnie - zastanawiam sie nad
    rezygnacja ze srebrnego i uzywaniem e-pakietu ale oplata za zmiane na
    e-pakiet jest jeszcze ciekawsza - 500 zl ;-)))
    *** blad ***