  • Data: 2009-09-05 14:42:01
    Temat: Re: Opłata za obsługę niterminowej spłaty w mBanku
    Od: Krzysiek <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Wrz, 01:24, XYZ <j...@m...bin> wrote:
    > Ponieważ kwota
    > minimalna pozostała wraz z końcem okresu niespłacona, bank pobierał
    > sobie opłatę zatytułowaną "opłata za obsługę nieterminowej spłaty".
    > Niestety, nie miałem jeszcze nigdy okazji doświadczyć tej "obsługi" -
    > żadnego SMS-a, listu, telefonu, e-maila a nawet wiadomości w serwisie
    > transakcyjnym.
    No to ja pochwalę BZWBK, że parę juz razy zdarzyło mi się, że coś
    "poszło nie tak"(*),
    i w dniu spłaty po godzinie 21 dostawałem smsa, że nie zarejstrowano
    spłaty karty kredytowej,
    dzieki temu jeszcze tego dnia zlecałem przelew z KO w BZWBK (który co
    prawda tego dnia się już nie zrealizował) i nigdy za coś takiego
    opłaty nie pobrali.

    (*) - zlecalem przelew nie z tego rachunkuoszczednosciowego na ktorym
    były środki....;)