  • 1. Data: 2011-07-11 13:53:36
    Temat: Re: OpenFinance - robienie ludzi w balona
    Od: k...@p...onet.pl

    > Eeee... chyba jestes z konkurencji. Bardzo marnie napisałeś posta :P
    > To chcieli Ci podnieść oprocentowanie czy (?) kwotę lokaty (???) ?
    oczywiscie ze oprocentowanie;)
    a potem pzamiast podniesc oprocentowanie namawiali na inwestycji w fundusze.

    > ma za dużo czasu, to WŁAŚNIE trzeba było się targować. Zaproponowali Ci mało,
    > bo pewnie jedynie przytakiwałeś...
    oprocentowanie bylo "uzgadniane" pozniej przez maila.

    ta lokata to i tak dodatek bo co to sa 3 miesiace przy inwestycji na co najmniej
    2 lata w fundusze (po tym okresie wyplata jest gratis).
    to przy wplacie jednorazowej bo wplaty regularne to w ogole porazka.
    chowanie kasy do skrapety ma duza szanse na uzyskanie lepszych wynikow.

    ale i tak przemilczeli, ze biora jeszcze prawie 2% rocznie extra, ponad oplate
    za zarzadzanie zawierajaca sie w cenie jednostek. A facet temu zaprzeczal. Teraz
    doczytalem warunki i taryfe.

  • 2. Data: 2011-07-13 10:11:20
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    dodatko powiem, że zrobili się okropnie upierdliwi:
    - zadzwoniła babka, nawet nie zapytała czy chcę i umówiła mnie na
    spotkanie
    - odpisałem mailem, że nie chcę, to w ciągu 2 dni miałem 6
    nieodebranych połączęń i 4 smsy przypominające

    to raczej zniechęca mnie do dalszego korzystania z OF

    Mariusz

  • 3. Data: 2011-07-13 13:27:51
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 13 Lip, 12:11, Mariusz Tasarz <m...@g...com> wrote:
    > dodatko powiem, że zrobili się okropnie upierdliwi:
    > - zadzwoniła babka, nawet nie zapytała czy chcę i umówiła mnie na
    > spotkanie
    taaa. do mnie dzwonili, że chcą _podwyższyć oprocentowanie lokaty_
    (a już wiadomo, że chodzi o wciskanie funduszy).

  • 4. Data: 2011-07-13 16:54:09
    Od: Rafal M <r...@g...com>

> [...]
    > nieodebranych połączęń i 4 smsy przypominające
    >
    > to raczej zniechęca mnie do dalszego korzystania z OF

    A wystarczy cofnac zgode na przetwarzanie danych w celach
    markietingowych...

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 5. Data: 2011-07-13 18:43:23
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-07-13 18:54, Rafal M pisze:

    > A wystarczy cofnac zgode na przetwarzanie danych w celach
    > markietingowych...

    Myślisz, że jeżeli nie wyraziłeś zgody na przetwarzanie danych w celach
    marketingowych to ci "procentopodwyższacze" nie dzwonią i nie chcą się
    umówić? To się mylisz.

  • 6. Data: 2011-07-14 16:57:42
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 13 Lip, 20:43, "Bogdan B." <g...@r...pl> wrote:

    > Myślisz, że jeżeli nie wyraziłeś zgody na przetwarzanie danych w celach
    > marketingowych to ci "procentopodwyższacze" nie dzwonią i nie chcą się
    > umówić? To się mylisz.

    To zbieracie dowody i info do GIODO + isc po kase w ramach
    odszkodowania ;-)

    Albo przy namolnych probach (jak w opisanym przypadku) wizyta na
    najblizszym posterunku policji i zgloszenie art. 190a KK (stalking)

    Na wszystko jest proste rozwiazanie :)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 7. Data: 2011-07-14 17:31:14
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-07-14 18:57, Rafal M pisze:

    > To zbieracie dowody i info do GIODO + isc po kase w ramach
    > odszkodowania ;-)

    Na co zbierać dowody, na marketing produktów własnych?
    To jest dopuszczone ustawą i nie wymaga zgody. Niestety.

  • 8. Data: 2011-07-15 11:16:02
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    W dniu 2011-07-13 12:11, Mariusz Tasarz pisze:
> [...]
    > nieodebranych połączęń i 4 smsy przypominające
    >
    > to raczej zniechęca mnie do dalszego korzystania z OF

    Ja się umówiłem i nie przyszedłem. Na pytanie przez telefon następnego
    dnia odpowiedziałem: "Znalazłem w internecie, że to sprzedaż funduszy
    inwestycyjnych. Pani to przede mną ukryła mimo moich pytań w poprzedniej
    rozmowie". Od tej pory żadnych sms'ów i telefonów.
    Dzwoniła jakaś kobieta a nie ten doradca co zwykle. Pewnie wynajęli
    jakąś firmę do telemarketingu, żyją z prowizji to są upierdliwi.

    Sebastian