  • Data: 2008-09-13 17:04:11
    Temat: Re: Oddziały banku
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> napisał(a):

    > Czy spotkaliście się z bankami atrapami, które owszem i są, ale albo
    > zamknięte, albo nic się nie da załatwić, bo to placówka o ograniczonym
    > zakresie operacyjnym, a jest lokal i szyld przy głównej ulicy w mieście ?

    Atrapa? Zamknieta? To w chwili obecnej ALIOR Bank :)

    Odrobine powazniej: miałeś chyba na myśli 'placówki bankowe',takie z
    karton-gipsu, bo banków to u nas b. mało. I jak są, to pracują normalnie.
    Można p*+*-rzyjść i wypłacić od ręki nawet 30000 PLN. W placówkach bankowych
    problemy bywaja i z 10000 PLN.

    Zupełnie powaznie: przykładem atrap, spelniajacych role reklamy sa dla mnie
    lokale z logo mBank (mKioski). Chcialem tam uaktualnić nr telefonu -
    uslyszalem,ze najlepiej to zrobić przez mLinie - bo załatwiając to przez
    mKiosk bede czekal min. 14 dni.