    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Obciążanie karty bankowej
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 27 May 2022 17:00:51 +0200

    On Fri, 27 May 2022 16:23:06 +0200, RG wrote:
    > Użytkownik "Monika Głowacka" <m...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:6290b66d$0$493$65785112@news.neostrada.pl...

    > Sprawdź w regulaminie Banku dotyczącego Twojej karty.
    > Tam powinny być warunki przy których można zdalnie obciążyć kartę.

    Są tam takie szczegóły?

    Bo mnie sie wydaje, ze temu systemowi wystarczyl nawet tylko sam numer
    karty i mozna obciazyc.
    A nasze regulaminy ... to bankow nie interesuje.

    Moze potem dołozyli dodatkowe zabezpieczenia, ale czy one sa po
    stronie banku czy po stronie obciązającego ... jak zamówisz
    prenumerate, to bedzie karta obciązana co miesiąc, nawet jak waznosc
    uplynie i dostaniesz nową kartę z inną datą.

    J.