  • 41. Data: 2009-12-08 21:50:25
    Temat: Re: [OT] śmiertelne zagrożenie
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Valdi" news:hfmg40$g97$2@news.interia.pl

    > Pozazdrocić...

    Ooops gafa z mojej strony: Pozazdrościć. :)

  • 42. Data: 2009-12-09 11:15:47
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > Pozazdrocić...

    Czego? Taniego ubezpieczenia przy zaledwie 4 ltniej hsitori bezwypadkowej?
    To, ze mam "tylko" 4 lata udokumentowane oznacza, ze 4 lata jestem
    wlascicelem ubezpieczenia... wczesniej zawsze byl ktos inny, a to firma a to
    inne osoby.
    Nie moge udowdnic, jezdzenia 8 lat bezwypadkowo samochodem firmowym. Zaden
    uzbepieczyciel nie wezmie mojegto czy mojego pracodawcy oswiadczenia, liczy
    sie nazwisko na polisie w tym, propblem z udokumentowana historia.

  • 43. Data: 2009-12-09 11:22:52
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "pmlb" news:EFLTm.45956$ic1.22939@newsfe16.ams2

    > Czego? Taniego ubezpieczenia przy zaledwie 4 ltniej hsitori bezwypadkowej?

    Tego, że 4 lata masz czyste konto. Ja mam takiego pecha, że minium raz w
    roku jak przyjadę do PL to mam kolizję - nie ze swojej winy :/
    Zastanawiam się czy pociągiem nie zacząć jeździć bądź też nie przeżucić się
    na samolot ;)

  • 44. Data: 2009-12-09 11:46:15
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    Valdi wrote:
> [...]
    > roku jak przyjadę do PL to mam kolizję - nie ze swojej winy :/
    > Zastanawiam się czy pociągiem nie zacząć jeździć bądź też nie przeżucić się

    No ale jak nie z twojej winy, to tez powinienes miec czyste konto.

    A co do pecha: kiedys po przyjezdzie z Niemiec do Polski, wjechal we
    mnie facet na numerach z miasta, z ktorego przyjechalem (z Niemiec).
    Sledzil mnie, czy co? ;)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 45. Data: 2009-12-09 17:00:05
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

> [...]
    > roku jak przyjadę do PL to mam kolizję - nie ze swojej winy :/
    > Zastanawiam się czy pociągiem nie zacząć jeździć bądź też nie przeżucić

    Dlatego do Polski lece a nie jade. Po pierwsze cala operacja trwa ok 5
    godzin (lacznie z wyjsciem z domu i wejsciem do domu) samochodem to mi ponad
    24 godziny jazdy i ze 6 na nocleg po drodze. Tak wiem sa ludzie co z Londynu
    do Rzeszowa jada w 15 godzin:))) Ale ja mam za duzo lat by sie bawic w
    rosyjska ruletke na drodze, troche tych klepek juz uroslo:) i zycie mi
    cenniejsze niz 10 godzin pokazania jakim sie jest idiota bo czy komus
    imponuje, ze ktos samochedem przejechal 15 godzin?
    A tak za 5 godzin w domu, wypoczety bez zmeczenia... duzo taniej!
    Na miejscu na szczescie nie potrzebuje samochodu, od dojechania tu czy tam
    sa taksowki;) jeszcze nie tak tragicznie drogie:)) na pewno tansze niz
    naprawy postluczkowe czy wizyty u ubezpieczyciela itp.
    Co prawda w Polsce nie spedzam wiecej czasu niz doslownie 14 dni, wiec moze
    dlatego nie odczowam barku samochodu. Inna sprawa, ze jazda po polsce to
    masakra! 80% kierowcow nie powinna nigdy miec prawa jazdy! Polska jest na
    pierwszym miejscu pod wzgledem ilosci wypadkow smiertelnych na drodze w UE.
    Ponoc nie tylko w UE ale w calej europie. Wiec w zasdadzie wcale tobie sie
    nie dziwie i wcale mnie to nie zaskakuje o czym piszesz.

  • 46. Data: 2009-12-09 17:27:41
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "pmlb" news:rIQTm.52262$lV2.44194@newsfe18.ams2

    [ciach]

    Trochę pojeździłem po Polsce w ostatnich dniach i się załamałem. Tutaj z
    roku na rok zamiast lepiej to jest coraz gorzej. Właśnie patrzę na rozkład
    lotów i wychodzi na to, że na przyszłość pozostaje tylko samolocik - komfort
    bezapelacyjny. Trochę boli, że Krakówek nie ma połączenia kolejowego z
    Niemcami z prawdziwego zdarzenia. No ale chyba nie będzie mi dożyć dnia
    kiedy Kraków - Hamburg będzie obsługiwany przez składy ICE a cały dystans
    będzie pokonany w kilka godzin, w pełnym komforcie... :/

  • 47. Data: 2009-12-09 17:27:43
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...list.pl>

    Dnia 2009-12-08 21:32, Użytkownik pmlb napisał:

    > No ladnie zrobiles, az milo:))
    > Tylko mala korekta, mam 4 lata histori bezwypadkowej...

    No to aktualizacja - przy 4 latach bezszkodowych składka to 635 zł.
    A ta firma akurat niekoniecznie jest najtańsza.

    --
    Sławomir Szyszło
    Primus inter FAQires & Grand Inquisitor no.0 of pl.comp.bazy-danych

  • 48. Data: 2009-12-09 19:56:12
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-12-09 18:27, Valdi wrote:
    > "pmlb" news:rIQTm.52262$lV2.44194@newsfe18.ams2
    > kiedy Kraków - Hamburg będzie obsługiwany przez składy ICE a cały dystans

    A to jeździsz świetnie znaną mi trasą (sprzed 20 lat...)
    :-)

    Pozdr.

    witrak()

  • 49. Data: 2009-12-09 20:49:20
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "witrak()" news:hfovhl$r7g$2@atlantis.news.neostrada.pl

    > A to jeździsz świetnie znaną mi trasą (sprzed 20 lat...)
    > :-)

    A masz jakieś inne bezpośrednie połączenie Krakowa z Berlinem niż EC Wawel?
    Niestety nie ma :(
    Wszystko było by OK jak by ten pociąg ciągle jechał z taką prędkością jak na
    odcinku Brzeg - Wrocław i od Cottbus w stronę Berlina - nie wychodził bym z
    niego taki zmięty jak ma to miejsce obecnie, chociaż na przestrzeni
    ostatniego roku jechałem nim raptem albo aż trzy razy. Wybieram własny
    samochód i obawę, że znowu jakiś studencik krakowski wjedzie mi w dupcie :)

    A samolot - trzeba się będzie z nim przeprosić na święta wielkanocne -
    przynajmniej Balicą statystyki poprawię :)

  • 50. Data: 2009-12-10 20:22:49
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-12-09 21:49, Valdi wrote:
    > "witrak()" news:hfovhl$r7g$2@atlantis.news.neostrada.pl

    > A masz jakieś inne bezpośrednie połączenie Krakowa z Berlinem niż EC Wawel?

    Ja jeździłem Kraków - HH, samochodem...

    Pozdr.

    witrak()