  • Data: 2003-07-01 08:04:06
    Temat: Re: OT-domenka :-)
    Od: Bartol Partol <b...@p...c> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:
    > tematycznych
    > serwerem
    >
    > To zalezy gdzie.
    > Czasami mozesz jak w directnic.com zrobic forwarda z maskowaniem - tak
    > ze jak ktos wchodzi na strone to nawet nie wie (www.cieprzpiety.com -
    > tak znajomym zrobilem - jak OT ;) to fajna lokalizacja na Mazurach
    > sprawdzona - powolywac sie na mnie ;)
    >
    > Albo tez mozesz tak jak ja mam www.amra.us w godaddy - czyli tylko
    > przekierowanie.
    >
    > Ogolnie jak chcesz cala funkcjonalnosc to trzeba jakiegos providera.

> [...]

    Nie znam innych rejestratorow, ale joker (prosze tego nie traktowac jako
    reklamy, bo to nie ma sensu) udostepnia w ramach oplaty za domene swoje
    DNSy i mozna sobie rozne rzeczy pokonfigurowac. Przekierowanie na inny
    adres, przekierowanie do katalogu w innym serwisie itp., itd. Takie
    rzeczy powinien oferowac kazdy rejestrator, ktory udostepnia dodatkowo
    wlasne DNSy.

    Od kiedy zarejstrowalem swoja domene .com, postanowilem raz na zawsze
    zapomniec o domenach .pl i debilach z nasku, ktorzy nie potrafia zrobic
    nic co by ulatwilo klientom zycie. No i te debilne ceny. Taki
    komunistyczny koszmarek, typowy dla transormujacych sie krajow, ktore
    zawsze na drodze od komunizmu do kapitalizmu musza przejsc dlugi etap
    republiki bananowej.

    Bartol