  • 21. Data: 2003-10-22 20:29:57
    Temat: Re: [OT] Jak wycofac sie z placenia RTV ?
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "SP9LWH" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bn6j8s$afr$1@news.onet.pl...

    > czy komputer z kartą TV to sprawny TV ????

    Nie, to komputer z kartą TV. Ale przez stosowną ustawę traktowany
    formalnie tak samo.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 22. Data: 2003-10-23 06:01:33
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > A jaki to problem?

    moralny ;-)

    MarcinP

  • 23. Data: 2003-10-23 07:05:16
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "wojsyl" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Swoja droga w jaki sposob udowodnic kto jest posiadaczem danego odbiornika
    ?

    Wystarczy przeczytać w kodeksie cywilnym, kim jest posiadacz i od razu
    wszystko staje się jasne...

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 24. Data: 2003-10-23 07:18:40
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "MarcinP" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > moralny ;-)

    Ops!
    Wycofuje pytanie ;]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 25. Data: 2003-10-23 14:13:57
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Piotr Gralak <g...@p...onet.pl> wrote:

    > wpuszczenie takiego kontrolera jest tylko i wylacznie sprawa twojej
    > dobrej woli. innymi slowy:
    > (kontroler): puk puk jestem kontrolerem przyszedlem sprawdzic czy ma
    > pan TV
    > (ty): dziekuje, juz mamy lustro

    Chyba muszą mieć nakaz do wejścia.
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Na potępienie zasługuje nie ta przemoc, która buduje, lecz ta,

  • 26. Data: 2003-10-23 14:16:01
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Tomasz Waszczynski <w...@w...org> wrote:
    > Użytkownik "SP9LWH" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A jaki to problem?

    A tak w ogóle to ile taka przyjemność rocznie kosztuje? ;) Bo
    czytałem, że za rok 2002 TVP miała z abonamentu wpływ około 500 mln, a
    biorąc pod uwagę liczbę Polaków, a tym samym gospodarstw (już o
    firmach nie mówiąć), to troche mało płaci ;>
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Zaprawdę najgorszymi ze zwierząt w oczach Boga są głusi i niemi,

  • 27. Data: 2003-10-23 19:40:46
    Od: "SP9LWH" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Matuszewski" <t...@n...artcom.pl> napisał w wiadomości
    > A tak w ogóle to ile taka przyjemność rocznie kosztuje? ;) Bo

    Nie wiesz ???
    Nie płacisz ???
    Twoja rodzina, znajomi, sąsiedzi nie płaca ????

    Płaci się prawie 15 zł co miesiąc.
    To daje rocznie około 170zł
    http://www.kra.tvp.pl/abonament/abonament.htm

  • 28. Data: 2003-10-24 06:04:05
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    SP9LWH <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Użytkownik "Tomasz Matuszewski" <t...@n...artcom.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie wiesz ???
    > Nie płacisz ???
    > Twoja rodzina, znajomi, sąsiedzi nie płaca ????

    nie płace, nie mam telewizora :) a rodzice chyba płacą, ale prościej
    mi było zapytać na grupie niż zadzwonić ;)
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Wierzę, że osobiście jest pan zupełnie niewinny. Ale jako