  • Data: 2004-02-25 14:02:22
    Temat: Re: OSTRZEZENIE - Volkswagen Bank direct - niezla wpadka
    Od: "poilkj" <l...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> wrote in message
    news:c1hror$39n$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Wojtek, ja Cie bardzo przepraszam, ja rozumiem zdenerwowanie...
    > ale _otworzyla_....
    > ...otwarla, to juz wspomniana wczesniej Halina, miesny o poranku :)

    O nie, ja tego tak nie zostawię! Kto mu dał maturę?
    Napiszę do kuratorium, żeby po raz kolejny sprawdzili jego maturę. To mi
    wygląda na większy przekręt.
    A nauczycielka, która go przepuściła z polskiego powinna zostać zwolniona.
    Po za tym czuję się poszkodowany, jestem wzrokowcem i tak napisane słowo
    odcisnęło na mnie piętno, które może się potem odbić w moim życiu, bo np.
    nie dostanę pracy z powodu błędu w podaniu. A to są już duże kwoty.
    Drodzy grupowicze, proszę o poradę co powinieniem zrobić, aby uzyskać
    odszkodowanie od tej osoby.

    p.s. A p. Halinkę w mięsnym, to już zwolnili.