  • 1. Data: 2006-01-21 14:54:23
    Temat: OFE w mBanku
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Witam,
    czy w związku z rozszerzaniem ilości OFE w mBanku można mieć dostęp do
    działającego już od dwóch lat rachunku w OFE ING NN?

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 2. Data: 2006-01-22 10:20:36
    Temat: Re: OFE w mBanku
    Od: "Krzysztof Rojek" <k.rojek@[wytnij]plusnet.pl>

    > czy w związku z rozszerzaniem ilości OFE w mBanku można mieć dostęp do
    > działającego już od dwóch lat rachunku w OFE ING NN?

    swego czasu (rok,półtora temu) chcialem tak zrobic z OFE Skarbiec
    Emerytura, to powiedzieli ze sie nie da

    krzysiek

  • 3. Data: 2006-01-22 12:06:14
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    żytkownik "Krzysztof Rojek" <k.rojek@[wytnij]plusnet.pl> napisał w
    wiadomości news:dqvm9m$6oq$1@inews.gazeta.pl...

    > swego czasu (rok,półtora temu) chcialem tak zrobic z OFE Skarbiec
    > Emerytura, to powiedzieli ze sie nie da

    To kijowo. W zasadzie jakbym się uparł, to mógłbym zrobić zmianę na Skarbiec
    i za chwilę zmianę na ING, ale to przecież się nie opłaca.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2006-01-22 12:18:03
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Tomasz Waszczynski napisał(a):
> [...]
    >
    > To kijowo. W zasadzie jakbym się uparł, to mógłbym zrobić zmianę na Skarbiec
    > i za chwilę zmianę na ING, ale to przecież się nie opłaca.

    np jak cie stac na takie niepotrzebne wydatki to nikt ci nie zabroni

  • 5. Data: 2006-01-22 13:43:19
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości

    > To kijowo. W zasadzie jakbym się uparł, to mógłbym zrobić zmianę na
    > Skarbiec
    > i za chwilę zmianę na ING, ale to przecież się nie opłaca.

    Ale po co to robic? Zmiana OFE to nie OFI i trwa dosc dlugo.
    Wyniki sa podawane w Internecie dla kazdego towarzystwa/funduszu.
    Chyba kazdy OFE pozwala na dostep do historii swojego konta przez www.
    Moze i w podglad przez www banku bylby fajnym rozwiazaniem ale
    chyba nie jest to cos dla czego warto by placic kilkaset PLN.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 6. Data: 2006-01-23 08:03:35
    Od: "TMK" <n...@s...pl>

    Krzysztof Rojek napisał

    > swego czasu (rok,półtora temu) chcialem tak zrobic z OFE Skarbiec
    > Emerytura, to powiedzieli ze sie nie da

    Krzysztof, da się... tylko tego nie zrobią :) W piątek również dzwoniłem na mlinię z
    tym samym problemem ku wielkiemu niezadowoleniu operatora. Oczywiście (chciałem
    podpiąć swój kilkuletni OFE ING) nie da się, ale złożyć wniosek do ING można, ale
    nie jak się ma już ING itd - lekki chaosik w rozmowie :) Czyli jak nie wiadomo o co
    chodzi, to... cały problem rozgrywa się o prowizje dla banku i tylko wyłącznie o
    nią.

    Pozdrawiam, TMK

  • 7. Data: 2006-01-24 06:50:25
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...ocm> napisał w wiadomości

> [...]
    > Moze i w podglad przez www banku bylby fajnym rozwiazaniem ale
    > chyba nie jest to cos dla czego warto by placic kilkaset PLN.

    No i dlatego piszę, że się nie opłaca.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko