  • 61. Data: 2010-05-26 21:53:06
    Temat: Re: OFE się kończą
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 26 Maj, 20:18, "george" <g...@v...pl> wrote:

    > no i teraz pytanie czy ZUS chcialbu akcje KGHM czy gotówkę.
    > Dalej nie musze chyba kontynować ?

    Można pytanie postawić inaczej. Akcje KGHM czy obligacje greckie ?

  • 62. Data: 2010-05-26 21:54:28
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 26 Maj, 20:38, "skippy" <a...@n...ma> wrote:

    > Ktos kiedys powiedział, ze czyta całą prasę, bo należy bardzo dokładnie
    > wiedzieć o czym pisze i jakie poglady ma wróg.

    Problem w tym, że gros mediów pisze to samo i przemilcza to samo. O
    wielu rzeczach dowiesz się jedynie z niszowych pisemek.

  • 63. Data: 2010-05-27 05:55:05
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Cała PO to WSI i GRU, tak jest.

    ...oczywiście nie cała - podział mniej więcej tak wygląda ?.

    http://wirtualnapolonia.com/2010/05/26/arkadiusz-gac
    parski/

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 64. Data: 2010-05-27 06:09:05
    Od: Endriu <a...@g...com>

    >Sprawa mnie zupełnie nie interesuje. W mojej ocenie skutki wypadku,
    >tragiczne dla pasażerów i ich rodzi, dla mnie są bardziej pozytywne niż
    >negatywne. Jestem zdania, że większość tych, którzy zginęli nie powinni
    > piastować swoich stanowisk

    Powiedz szczerze. Cieszysz się że Donek z Broniem mają teraz pełnie
    władzy ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 65. Data: 2010-05-27 06:36:53
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "totus" <t...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    em_z_OFE.html

    > Rzeczywiście. Zwracam Honor. Jeżeli to dla Ciebie miarodajne źródło.

    wiedziałem że sie przyczepisz teraz do jakości "źródła"...
    i powiedz mi kto tu żyje w "wirtualnym świecie".
    Masz inne miarodajne źródło które podaje tę statystykę ?
    Bo chyba nie wierzysz w to że wszyscy z OFE chcą w nich zostać ?

    george

  • 66. Data: 2010-05-27 06:38:29
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Głosuje na Komorowskiego z powodu kłamstw jakie czytam bez przerwy,
    > rozgłaszanych przez sforę.
    > Którzy z bohaterów robią agentów a miernoty wsadzają na pomniki.

    No to po co pomstujesz na Buzka ? (od czego zaczęłą się cała
    dyskusja). Przecież sam na niego głosowałeś i sam chcesz aby cię w
    dalszym ciągu okradał ....

    Bądź konsekwentny i nie bądź jak Dieter który z jednej strony pluje na
    "Ryżego" a z drugiej strony popiera ludzi PO...

    http://wybory2007.pkw.gov.pl/SJM/PL/KOMITETY/k5_13.h
    tm

    Marta Patena
    http://www.patena.pl/index.htm

    Jarosław Gowin
    http://www.jgowin.pl/

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 67. Data: 2010-05-27 06:39:57
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
    d.googlegroups.com...
    On 26 Maj, 20:18, "george" <g...@v...pl> wrote:

    > no i teraz pytanie czy ZUS chcialbu akcje KGHM czy gotówkę.
    > Dalej nie musze chyba kontynować ?

    Można pytanie postawić inaczej. Akcje KGHM czy obligacje greckie ?

    tu chyba nie ma wątpliwości, OFE "chyba" nie mogły za bardzo kupić tych
    obligacji.
    Anyway ZUS'owi jest potrzebny "bilet" NBP raczej bo nim płaci emerytury.
    Wiec odpowiedz na Twoje pytanie jest "żadna z powyższych"

    george

  • 68. Data: 2010-05-27 06:47:05
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    Brak komisji to tylko KONTYNUACJA polityki WSI - okrągłego stołu i
    taka jest prawda.
    To PRAPRZYCZYNA wszytskiego co obserwujemy.
    ============

    Nie trzeba żadnej komisji. Wystarczy sprawdzić prognozę pogody, minima
    lotniska i samolotu. Wszystko było jak dla mnie jasne 11 kwietnia.
    Oni tam nie mieli prawa być.
    Nawet jak była bomba, kosmici, masoni, to w dalszym ciągu nie miało ich na
    tym lotnisku prawa być.
    Nie wiem czy pisałem?
    Pisałem już, że zgodnie z prawem i zasadami bezpieczeństwa nie mogło ich tam
    być?

    Komisję to można owszem powołać, ale w celu zbadania zasad awansowania i
    podejmowania decyzji w armii.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 69. Data: 2010-05-27 06:49:51
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > w obecnych warunkach "płynności" nawet taka drobna sprzedaż żeby ZUS sie
    > nie zadłużał spowoduje wiesz co :).

    Dokładnie. Udział w rynku jest tak wielki, że kichnięcie jakiegoś prezesa
    będzie powodować hossy i bessy.
    Dobrze jest mieć w takich czasach kogoś wewnątrz tego bagna. Wyprzedzenie w
    takich informacjach to fortuna.

  • 70. Data: 2010-05-27 06:56:48
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

> [...]
    > Masz inne miarodajne źródło które podaje tę statystykę ?
    > Bo chyba nie wierzysz w to że wszyscy z OFE chcą w nich zostać ?

    Uważająm ZUS i OFE za bagno wsysające wszystko bezpowrotnie. W przypadku ZUS
    mam 99,99% pewności, że zbankrutuje i będzie dawał jedynie zapomogę. W
    przypadku OFE uważam, że prawdopobieństwo bankructwa to <90% i z tego
    prostego rachunku wolę jednak być okradanym przez OFE.

    Widzę takie główne czynniki ryzyka OFE:
    - ceny akcji są około 2-3 razy wyższe niż ich wartość a i tak są kupowane na
    ślepo
    - politycy zechcą uwłaszczyć kasę,

    i teraz dochodzi:
    - ryzyko masowego odejścia (jak bank run) lub grubego skoku na kasę, co
    zakłóci mechanizm i może doprowadzić do utraty kasy,