  • Data: 2014-07-18 22:40:28
    Temat: Re: OFE czy ZUS
    Od: niko <k...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 18.07.2014 14:24, Wojciech Bancer wrote:
    > Teraz jak "zniknie" większość klientów (bo zniknie), to będą musieli
    > umorzyć jednostki i sprzedać akcje.

    IMO akcji nie będą musieli sprzedawać. Z tego co zrozumiałem, jeżeli rezygnuje
    się z OFE, to środki w nim zgromadzone obecnie tam pozostaną, aż do 10 lat przed
    emeryturą.

    Mała ilość ludzi w OFE raczej pociągnie za sobą słaby wzrost akcji lub jej brak,
    aniżeli spadek.

    Ja do OFE nie idę, bo trzymali maksymalne % prowizji, nie chcieli wówczas
    obniżyć, to ja im teraz nie dam. A nie brali mało... ~3,5% + rocznie od kapitału.

    http://biznes.pl/wiadomosci/raporty/wybor-raczej-pol
    ityczny-niz-ekonomiczny,5647501,1,5105797,555,news-d
    etal.html

    pozdrawiam
    niko