  • Data: 2015-10-05 07:16:58
    Temat: Re: O co chodzi w loterii paragonowej?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-05 o 06:41, Konfabulator Konfabulatorski pisze:
    > Ta loteria to raj dla UKS. I chodzi tu o sumę sprzedaży per NIP. Mając dane również
    z np. Allegro i innych źródeł, można łatwo stwierdzić czy przedsiębiorca odprowadza
    to co do niego należy.

    Bzdura. Jak przedsiębiorca nabija na kasę, to stwierdzenie czy
    odprowadza się co należy wynika z danych z kasy fiskalnej (raporty
    dobowe i tak dalej). Loterii do tego nie potrzeba. Loteria jest
    potrzebna, aby konsumenci wymusili na sprzedawcach, aby ci nabijali. Co
    też jest głupotą, bo ja wolę zapłacić średnio złotówkę mniej za
    transakcję niż dopłacić i mieć los do gry hazardowej.

    Swoją drogą - skoro paragon będzie teraz grą hazardową, to znaczy że
    dzieci nie będą mogły dokonywać zakupów?

    > Rozważyć jednak należy argument organizatora, czy rzeczywiście Państwo tak dobrze
    dysponuje tymi środkami, że warto brać te paragony, bo to kwestia dość dyskusyjna...

    Państwo z definicji źle nimi dysponuje (wydaje nieswoje pieniądze na
    nieswoje cele).

    --
    Liwiusz