    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Numer KK
    Date: Thu, 17 Mar 2011 09:17:17 +0100

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ilsf6d$qfl$...@i...gazeta.pl...

    > Pierwszy raz słyszę o takich praktykach ale radziłbym raczej uważać w
    > takim przypadku i nic nie wysyłać. Jeżeli to możliwe to najlepiej kupić
    > po prostu gdzie indziej.

    Ja się z tym się z tym spotkałem kilkukrotnie. Zazwyczaj w najmniejszych
    biurach podróży i polskich i zagranicznych ale chyba nie tylko, miałem tez
    za dwa przypadki innych sklepów. Oni chyba te transakcje realizują jako
    telefoniczne i stąd jest im "potrzebny" skan karty. Ja bez oporów takie
    skany wysyłałem (mam do takich celów wydzielone dwie karty, na których da
    się ustawiać limity dla transakcji różnych typów). Niemniej jednak gdyby to
    był ten przypadek, to skan z zasłoniętymi cyframi byłby nieprzydatny.