    From: cef <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowy regulamin serwisu PKP- crosspost
    Date: Tue, 27 Jun 2023 10:43:28 +0200
    <u74rma$ptr$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <u78ibo$eh0$1$cef@news.chmurka.net>
    <u792fd$osg$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <u79ctn$v4v$1$cef@news.chmurka.net>
    <u7ag1u$prj$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <u7b6ak$782$1$cef@news.chmurka.net>
    <u7brf4$l9c$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <u7cc0p$ac$1$cef@news.chmurka.net>
    <u7crpi$a6a$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <m...@i...localdomain>
    <8rr37q8xa92y$.1uhb0dwf5yx0f$.dlg@40tude.net>

    W dniu 2023-06-27 o 10:23, J.F pisze:

    > Autoryzacja byla wczesniej, ale jedno czy wiecej obciazen pózniej.

    > To co zrobic - zlikwidowac karte i konto?

    > Ale Robert starą zastrzegł. A raczej bieżącą - dostał nową, z nowym
    > numerem, a kolejne obciązenie i tak przeszło.

    A nawet twierdził, że obciążenie powiązane jest z numerem rozliczeniowym
    rachunku,
    bo nowa karta ma nowy numer przecież a obciążenie nadal się pojawia.
    Wg mnie to niemożliwe przy nowym numerze karty i albo Robert
    coś pochrzanił albo źle pamięta.
    Pytanie jest czy obciążenia automatycznie subskrybcji czy jakichś
    abonamentów
    mają jakąkolwiek techniczną możliwość się tak zrealizować.
    Tzn jeśli klient podał do umowy jakieś dane osobowe identyfikujące, to
    czy technicznie coś takiego jest możliwe.
    Bo jednak bardziej wierzę w technikę niż w czyjeś bajania.