    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowy "ficzer" w Aliorze
    Date: Mon, 3 Aug 2015 00:22:14 +0200

    "Tom N" 1...@i...dyndns.org.invalid.15080
    2.invalid

    > Taa, do 3kPLN konto i do 10kPLN lokaty. Tyle to niektórzy na waciki wydają...

    Pewnie krezusi -- Budzik przykładowo. :) I Ty oczywiście. :)

    Jest Paribas, jest Getin, są inne banki...

    Wszystkie dają na poziomie 3% do 4% -- niektóre na RORach.
    Nie piszę, że założenie lokaty z mego polecenia daje
    dodatkowe profity, bo to już nudne a krezusi na
    pewno pogardzą groszami.

    -=-

    Odezwa do duchownych -- miauczcie, aby Wam na tacę
    dawali krezusi wydający 3kpln miesięcznie na waciki. :)
    Ja Wam nie dam -- ja nie kupuję wacików. |

    Odezwa do EKopacz -- warto opodatkować krezusów wydających
    10kpln miesięcznie na waciki, aby zyskać pieniądze na
    spłacenie frankowiczów.

    Budzik zapewne poprze moją inicjatywę. :)

    Nie ma mowy o niewypłacalności ZUS czy Fiskusa, gdy tylu bogaczy
    siedzi z nudów na tej grupie. :) Na mnie nie liczcie -- ja nie
    kupuję wacików. :) Nie są mi potrzebne. :) I przestańcie żalić
    się jak baby podkościelne, bełkocząc o dziurach budżetowych!
    10kpln miesięcznie na waciki? Toż cały budżet roczny RP to
    raptem 300 miliardów. Jeśli przeciętny Polak jeden miesiąc
    w roku przeżyje bez wacików a zyskane pieniądze przekaże
    ukochanej Ojczyźnie -- budżet RP zyska w ten sposób
    dodatkowe 380 miliardów pln.

    Dla mnie każda złotówka jest ważna a tymczasem inni wydają
    (w co wierzę) 10 kpln miesięcznie na same waciki. :)

    [gdybym ja tyle wydawał na waciki -- nie zawracałbym sobie
    głowy przelewaniem pieniędzy z konta na konto tylko dlatego,
    że jakiś bank źle płaci; ale ja bym wówczas nie wydawał na
    waciki, lecz na coś przyjemniejszego -- pojechałbym nad
    morze, dzięki czemu dłużej bym żył; co kto lubi]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'