  • Data: 2018-06-12 18:26:26
    Temat: Re: Nowy cennik i tabela w mbanku
    Od: xbartx <x...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 10.06.2018 00:00, p...@g...com wrote:
    > Widzielscie nowy cennik i tabele oprocentowania w mbanku?
    > emax+ to wkrotce ekonto oszczednosciowe z jeszcze nizszym oprocentowaniem niz to,
    ktore w tej chwili obowiazuje.
    > Czy mbank musi sie tak osmieszac? Przeciez oszczedzanie na 0,4% to jest jakas
    karykatura oszczedzania podczas gdy na rynku mozna znalezc oferty kilkukrotnie
    lepsze.
    > Chyba wycofam z niego te kilka stow, ktore mi tam jeszcze zostaly, bo caly ten bank
    jest coraz bardziej zalosny.

    Oni tak chyba mają. Kolega, który ma u nich konto od lat i raczej mało
    nie zarabia w końcu się wziął za siebie i wynosi się od nich. Jak zaczął
    robić przelewy to za chwilę telefon z banku, że co się stało etc. (swoją
    drogą ciekawe czy tak mogą dzwonić jak się ma wszystkie zgody
    marketingowe nieaktywne). No i mu zaproponowali jakąś śmieszną lokatę na
    10k bodajże, czyli mniej więcej tyle ile zarabia miesięcznie.

    Xenocide