  • Data: 2003-07-11 11:14:49
    Temat: Re: Nowe nr rach. w PKO BP
    Od: k...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    > A jakie masz dla niego inne wyjscie jesli on ma dokonac przelewu _na
    > konto_ w PKOBP?
    To fakt, nie wiem dlaczego ale wyimaginowalem sobie sytuacje ze przelwa na
    swoje drugie konto...

    > Posiadacze kont w PKOBP akurat sami nie maja zadnych problemow z tymi
    > numerkami,
    No to by dopiero bylo jakby bank robil sobie samemu problemy, choc wlasciwie
    nie sobie a swoim klientom, to akurat jestem w stanie sobie wyobrazic jesli
    chodzi o PKO :)

    > I jest dla mnie niepojete, dlaczego mBank _nie chce_ ulatwic zycia
    > _swoim_ klientom. Przyjmowanie tych numerow tak, jak sa one zapisane,
    > to naprawde zaden problem.
    Nie wiem czy to jest az taki "problem" wpisac ewidentnie niestandrdowy numer w
    jakims tam formacie ogolnie przyjetym.
    A z drugiej strony po cos te normy/standardy sie wprowadza. Zawsze bylo tak ze
    jak ktos sie do nich nie stosuje (jak PKO np) to sa z tym problemy...