  • Data: 2003-07-14 09:42:03
    Temat: Re: Nowe nr rach. w PKO BP
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "roythekid" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:betpha$avj$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Każdy bank ma zastosować się do poniższych terminów

    > Do 31 grudnia 2003 roku

    > Do 30 czerwca 2004 roku

    Taaaa, a za gaz/telefon/inne takie duperele place na rachunki w calkiem
    starych standardach i jakos te banki obslugujace miliony subkont nie kwapia
    sie do zmiany standardu...

    Do gudnia niedaleko, zobaczymy jaka wladze ma Prezes NBP. Bo warto o tym
    pamietac, ze ten 26-znakowy standard nie zostal wcale wprowadzony jakims
    powaznym aktem prawnym, a tylko zarzadzeniem Prezesa. Tensor1 by sie pewnie
    nie zastosowal...;-))

    Pieniaczem nie jestem i nie chcialo mi sie sprawdzac, czy aby Sz.P.Prezes
    wydajac to zarzadzenie nie przekroczyl byl swoich uprawnien. Ale ten spokoj
    najwiekszych bankow jakos tak podejrzany mi jest.

    --
    Pozdrowienia
    ---