  • Data: 2009-03-23 18:45:26
    Temat: Re: Nowa strona główna Pekao SA
    Od: "kashmiri" <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    szczurwa <s...@g...com> had the courage to write:
    > Nawet mi się podoba, wydaje się bardziej przejrzysta niż poprzednia
    > wersja. Ciekawe, czy również w sferze obsługi klientów pojawią się
    > zmiany w tym bankozaurze ?

    To typowy chwyt marketingowy: zmienia się logo, witrynę czy nazwę, a lud
    myśli, że cała firma jest nowa, odświeżona...

    Nie myślisz chyba, że z okazji postawienia nowej grafiki na stronie (o
    czym - stawiam piwo, że większość pracowników nie wie) cały dział obsługi
    klienta, razem z procedurami i personelem, został wymieniony i przeszkolony?

    Nie daj się robić w konia ;)
    k.