  • Data: 2002-03-20 09:54:46
    Temat: Re: Nowa kawiarenka mBanku
    Od: "KOmiX" <m...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konrad Brywczyński" <b...@w...pdi.net> napisał w wiadomości ...
    | Nie miał być śmieszny. Po prostu zastanawia mnie, dlaczego bank wybrał
    | budowanie kawiarenki w mieście małym, zamiast w którymś z większych,
    | gdzie jeszcze nie ma (na stronach mBanku nie ma listy kawiarenek, ale
    | zdaje się, że nie ma ich na przykład w paru ośrodkach akademickich).
    | Nie mam nic przeciw Płockowi, ale wydaje mi się, że decyzja jest nieco
    | dziwna.

    Rowniez nie mam nic przeciwko Plockowi, ale tez sie dziwie i zastanawiam,
    czym kieruje sie kierownictwo mBanku w wyborze miast na kawiarenki? (lista
    http://www.cafe.mbank.com.pl/okaw.html - nieaktualna :))) Np. w Plocku jest
    1. bankomat Euronetu!!! Dlaczego nie stawia sie na Poznan, Gdansk czy
    Bydgoszcz, gdzie z pewnoscia klientow (tez przyszlych) mBanku jest wiecej???

    pozdrawiam

    mar_mac-at-poczta.nospam.pl GG: 77631
    Zamien nospam=onet