  • Data: 2003-12-12 12:29:08
    Temat: Re: Nowa TOiP w Lukasie
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Przy tym akurat nie, bo nie odnosilem sie do tego aspektu, a jedynie, czy
    > 2kzl to wielkosc "typowa".

    Wielkosc, ktora Ty nazywasz mediana ("typowa") jest pomiedzy przezyciem a
    wegetacja. Dyskusja byla o przezyciu, wiec Twoja "typowa" nie jest ta
    typowa, o ktorej ja pisalem na i o ktora pytal Michal ("typowa na
    przeżycie" - ok 2k PLN).

    > Wracajac do poczatku watku: wlasnie dostalem wyciag z ROR Lukasa i tam nie
    > ma nowej TOiP. Sa tylko jakies stare ;) zmiany regulaminu.

    Widac, nie chca draznic LWA, lub traktuja klientow podobnie jak Nordea
    dawnych klientow LGnet ;)
    Ja tez nic nie otrzymalem, ale wyciagow tez nigdy nie chcialem.