  • Data: 2003-03-07 15:43:28
    Temat: Re: Nordea - przelew do US
    Od: "PO" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > konieczne

    > Po telefonie na infolinię okazuje się, że to tylko demo jest nieaktualne i
    > możliwość dokonywania przelewów do urzędów skarbowych istnieje.
    > Prosiłbym jednak o potwierdzenie tego, bo już naczytałem się tu o różnych
    > niestworzonych historiach jakie opowiadają linki :)

    w SOLO jest przelew do US, ale jego glownym mankamentem jest brak mozliwosci
    okreslenia US wraz z jego kontami jako stalego odbiorcy, tak bym nie musial
    2x w miesiacu przepisywac BEZ SENSU (!) adresu i nr konta. nie mozna tez
    definiowac przelewow zbiorczych do US.
    widocznie ktos nie wysilal sie za bardzo projektujac funkcjonalnosc serwisu
    :((((

    ja osobiscie jestem zawiedziony Nordea: ciagle pomylki, wolno dzialajace
    strony i oplaty (np. za token!)
    krotko mowiac kibel

    jedyny plus to mile (z drobnymi wyjatkami) panie z infolinii :)))

    pozdr.
    PO