  • Data: 2003-09-24 11:00:57
    Temat: Re: [Nordea Bank] Czy to normalne?
    Od: "bartoldzik" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bkrsp6$s6c$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Półtora miesiąca temu złożyłem w oddziale (mam potwierdzenie przyjęcia
    > dyspozycji!!) wniosek o zamknięcie net-konta w Nordea (d. LGPetro). I co?
    > Dalej mam dostęp do niego przez Internet...
    >
    > RJCz

    Normalne. Jak nie zadzwonisz tam i nie pogonisz ich to o Tobie zapomną, Ja
    dzwoniłem i poprosiłem o sprawdzenie czy dotarło moje wypowiedzenie (gdzieś
    po 40 dniach od wysłania). Dowiedziałem się, że zostali tak zawaleni
    wypowiedzeniami, że nie radzą sobie z ich wprowadzaniem. Na moją prośbę ta
    pani obiecała, że osobiscie poprosi osobę kompetentną o wprowadzenie mojego
    wniosku do systemu i na drugi dzień już przestałem być ich klientem.
    Pozdrawiam - bartoldzik