  • Data: 2003-09-25 07:31:08
    Temat: Re: [Nordea Bank] Czy to normalne?
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I jak tak zrobilem i na drugi dzien dostalem odpowiedz. Ze moj wniosek
    > dotarl, ale zostal odrzucony, bo nie zgadza sie wzor podpisu. A ja nie
    > pamietam jak sie podpisywalem a na swojej umowie nie mam podpisu :)))
    > I dupa.

    Hehe :-) Znam ten problem. Kiedys podpisywalem sie troche inaczej niz
    obecnie ale nie pamietalem w ktorym banku juz "na nowo" a w ktorych
    "na staro". Dlatego wniosek o zamkniecie zlozylem bezposrednio w oddziale,
    napisalem dysponentce oba podpisy na kartece i poprosilem, zeby powiedziala
    mi, ktory z nich maja w systemie, zeby nie bylo problemow :-)

    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@a...net.pl