    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: No i wyruchali Cypr
    Date: Fri, 29 Mar 2013 01:47:22 +0100
    <kirr93$umr$3@node2.news.atman.pl> <2...@b...poznan.pl>
    <kis4b5$862$1@node2.news.atman.pl> <2...@b...poznan.pl>
    <kitc4s$gqp$1@node2.news.atman.pl> <kivum1$vhl$1@node2.news.atman.pl>
    <kivv0n$skt$12@dont-email.me>
    <14anct8rnboee$.8bk9a6f1d4rn$.dlg@40tude.net>
    <kj234v$1qg$1@node2.news.atman.pl> <kj24fm$mml$1@node1.news.atman.pl>

    "Andrzej Lawa" kj24fm$mml$...@n...news.atman.pl

    > Tyle, ile zasłużyli ;->

    Boże wszechmogący, który potrafisz ukarać mych wrogów tak,
    że mnie aż zwija z bólu, że aż niemal wymiotuję, że aż niemal
    z żalem chcę zwrócić się do Ciebie słowami jakimiś takimi:
    ,,czy musiałeś być aż tak okrutny?''... Przyjmij Boże moje
    podziękowanie za dar, jakim jest ta grupa, która mnie odwiodła
    (nie chcę sprawdzać, kto konkretnie był tą osobą) od pomysłu
    ulokowania części mych oszczędności (krok po kroku bym wpłacił
    wszystko?...) do bursztynowego pozłotka Marcina Plichty...

    Gdy ,,opuszczałem'' mój świat, podarowano mi słowa: ,,tam,
    dokąd pójdziesz, zanim :) pójdziesz, wyrosną kwiaty i zagra
    muzyka; wszędzie uzyskasz potrzebną ci pomoc -- niczego ci
    nie zabraknie...''. Fakt słusznego i skutecznego ostrzeżenia
    mnie przed Plichtą jest dla mnie potwierdzeniem Opatrzności
    Boskiej i tego, że ta grupa jest dobrym miejscem, skoro
    mnie odwiodła od złego i pozwoliła mi na zarobienie
    wisienek i orzeszków...

    Wszelkie powodzenia krzepią ducha, zaś niepowodzenia -- łamią go.
    Choćbyśmy tracili niewiele i jakoś sobie odbijali straty, każda
    strata jest ciosem nie tylko fizycznym czy finansowym, ale także
    ciosem moralnym, łamiącym na duchu, osłabiającym, rozbijającym,
    budzącym zwątpienie i odbierającym chęć do życia... Zatem dobrze
    jest żyć wśród tych, którzy na czas ostrzegą skutecznie i nie
    pozwala na głupie manewry, których efektem jest strata...

    Wynagródź, proszę, mych pomocników, zaś wrogów mych wytrać.
    Obdarz swymi łaskami tych, którzy mnie kochają i wyniszczeniem
    tych, którzy mnie świadomie prowadzą na manowce i zatracenie.
    I prowadź moje życie tak, aby moi wrogowie byli zarazem i Twoimi
    wrogami a moi przyjaciele byli przyjaciółmi Twoimi -- po co mam
    stawiać Cię w trudnej sytuacji?...

    [teraz sobie pociachaj!]

    > [ciach]

    > Brawo. Odkryłeś oczywistą oczywistość ;->

    Ja nie znam zasad [niemiłosnych] gier giełdowych, :)
    dlatego nie gram w tego rodzaju gry. Zazwyczaj nie chwytam
    się tego, czego nie rozumiem (czasami mogę myśleć, że coś
    rozumiem, podczas gdy nie rozumiem -- ale to inna sprawa)
    i nigdy nie potrafiłem radzić sobie na giełdzie. Umiałem
    kupić coś, aby sprzedać -- to prawda, ale nie umiałem
    kupić czegoś tak, aby używać i sprzedać rozsądnie,
    dlatego z reguły każdą kupiona rzecz zużywałem do końca. :)

    Umiałem kupić komputer (czy program komputerowy) tak, aby
    z zyskiem sprzedać, ale tylko dlatego umiałem, że najpierw
    sprzedawałem, a dopiero później kupowałem -- zazwyczaj bez
    uruchamiania swoich pieniędzy. :)

    > Well.. duh!

    > http://www.youtube.com/watch?v=deEBpUcD89Q

    Nie znam angielskiego aż tak dobrze, aby to rozumieć. :)
    Ale może spróbuję coś pojąć...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'