  • 41. Data: 2009-10-01 13:10:57
    Temat: Re: No i jest
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    gont wrote:

    > Czyli mój stary token rulez :)
    >
    > Czy w BZWBK dają/sprzedają teraz jeszcze tokeny?

    jak sie klient indywidualny uprze, to za te bodajze 80pln mu wyrobia.

  • 42. Data: 2009-10-01 13:12:06
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    BK wrote:

    > W swietle tego trojana wychodzi na to, ze zdefiniowanie zaufanych
    > przelewow zabezpiecza przed nim w 100%. Jak bede placil z konta tylko
    > zaufanymi to mi trojan moze naskoczyc :)

    no chyba, ze przy definiowaniu zaufanego trojan zrobi dobrze
    z numerem konta ;)

  • 43. Data: 2009-10-01 13:14:08
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message

    > Kto wie? Z każdego przelewu automatycznie zamawia obiad swojemu twórcy ;)
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    > Xenocide

    na szczęście kodowanie systemu raportowego banków w Polsce sie nie opłaca...
    za dużo roboty / za małe kwoty na kontach żeby sie w to bawić.

    Anyway, wykonywać przelewy zdefiniowane i koniec.

    george

  • 44. Data: 2009-10-01 13:21:14
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > w mBanku prosi(ł?) jeśli się jawnie przerwało.  W przypadku timeoutu nie
    > wiem.

    Jeśli się samemu przerwało, to to samo hasło posłuży do zatwierdzenia
    innej operacji pod warunkiem, że będzie to w ramach tej samej sesji.
    po wylogowaniu wiewykorzystane hasło przepada.

  • 45. Data: 2009-10-01 13:24:35
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 01 Oct 2009 15:04:48 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Nie będę się upierał czy to 10 czy 1%, ale próbowałeś zrobć przelew > 10KPLN?

    Przy 9999,99 - kwota 9999 PLN (bez groszy)
    Przy 10000,01 - kwota 10000-10010 PLN
    Przy 10400,01 - kwota 10390-10400 PLN

    Bardziej mi się bawić nie chce :).

    --
    Kojer

  • 46. Data: 2009-10-01 13:53:29
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 01 Oct 2009 15:14:08 +0200, george napisał(a):

    > na szczęście kodowanie systemu raportowego banków w Polsce sie nie
    > opłaca... za dużo roboty / za małe kwoty na kontach żeby sie w to bawić.

    No wiesz, kwestia skali, poza tym jak już będzie prototyp to na pewno
    chętni i w pl się znajdą aby spróbować swoich sił, rynek nie lubi próżni,
    nawet trojanowy rynek ;)

    > Anyway, wykonywać przelewy zdefiniowane i koniec.

    No hasła smsowe, które przed kodem, który należy wklepać w przeglądarce
    podają kwotę przelewu i nr konta docelowego są IMO dosyć dobry
    zabezpieczeniem. No i tokeny, które generują kod na podstawie ostatnich
    kilku cyfr nr konta, na które się przelewa, są w tym przypadku 100%
    zabezpieczeniem.

    Xenocide

  • 47. Data: 2009-10-01 14:00:55
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    W dniu 2009-10-01 14:36, P.H. pisze:

    > Użytkownik "Tomek Głowacki" <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> napisał
    > w wiadomości news:1254400300.614105@bongos2.pseinfo.pl...

    >>> 3. bierzesz hasło (sms/ token / kartka papieru / etc) i wpisujesz na
    >>> formatkę.

    > weź rusz głową.
    > nie drugiej transkacji tylko __zamiast__ Twojej.
    > to że coś wpisujesz w przeglądarkę wcale nie znaczy że idzie do serwera
    > banku.
    > nie wiem czy jest na rynku bank który liczy hasła uwzględniając rachunek
    > odbiorcy i kwotę.
    Eurobank generuje hasło w tokenie GSM przynajmniej na podstawie kwoty i
    nr rachunku.

  • 48. Data: 2009-10-01 15:46:05
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-10-01 13:09, Netx wrote:
    > wirus wykradający hasła, w tym jednorazowe:
    > http://tech.wp.pl/kat,1009785,title,URLzone-takiego-
    trojana-jeszcze-nie-widziales,wid,11548125,wiadomosc
    .html?ticaid=18d7e

    > Jak się przed takim czymś bronić?

    Już nie działa:
    http://www.scmagazineus.com/URLZone-touted-as-most-s
    ophisticated-banking-trojan-yet/article/151096/

    "Finjan discovered the hub used in the attack on Aug. 24, and it is
    no longer running, Ben-Itzhak said. German law enforcement was
    notified."

    witrak()

  • 49. Data: 2009-10-01 15:50:32
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-10-01 13:09, Netx wrote:
    > wirus wykradający hasła, w tym jednorazowe:
    > http://tech.wp.pl/kat,1009785,title,URLzone-takiego-
    trojana-jeszcze-nie-widziales,wid,11548125,wiadomosc
    .html?ticaid=18d7e

    Więcej informacji:
    http://pindebit.blogspot.com/2009/09/urlzone-and-new
    s.html

    witrak()

  • 50. Data: 2009-10-01 22:10:22
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 1 Paź, 13:09, Netx <g...@g...pl> wrote:
    > wirus wykradający hasła, w tym jednorazowe:http://tech.wp.pl/kat,1009785,title,URLz
    one-takiego-trojana-jeszcze-n...

    > Jak się przed takim czymś bronić?

    Linux z wbudowaną przeglądarką odpalany z CD (czy DVD) - używany tylko
    do operacji bankowych. Proste i skuteczne.