  • 1. Data: 2002-03-15 10:06:46
    Temat: No dobra ale tego nie bylo :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    :) Informacja prasowa BP Inteligo

    Inteligo Financial Services S.A. 14.3.2002
    Szybki kredyt gotówkowy: najnowsza oferta konta Inteligo

    Już od 14 marca br. konto Inteligo rozszerza ofertę o atrakcyjny kredyt
    gotówkowy dla klientów indywidualnych. Dzięki nowemu produktowi posiadacze
    kont Inteligo mogą wyjątkowo szybko i wygodnie zdobyć środki finansowe na
    bieżące lub nagłe potrzeby.Jak wynika z badań rynkowych i codziennych
    doświadczeń klientów banków, głównym problemem osób potrzebujących kredytu
    jest, prócz chwilowego braku środków, brak czasu. Oferta kredytowa
    tradycyjnych polskich banków jest szeroka i różnorodna, jednak otrzymanie
    pożyczki wiąże się tam z wieloma formalnościami i trwa zbyt długo. Wiele
    banków wciąż jeszcze podejmuje wstępną decyzję kredytową dopiero po kilku
    dniach od złożenia wniosku przez Klienta. Okazuje się, że tak zwane
    "potrzeby kredytowe" najczęściej powstają niespodziewanie dla Klientów, a
    kredyt jest narzędziem umożliwiającym ich realizację. W takich sytuacjach
    czas jest dla Klientów niezwykle ważny i cenny. Od dziś w wyjątkowo
    uprzywilejowanej pozycji są posiadacze kont Inteligo. Oni pieniądze na nagłe
    potrzeby (obecnie do 6 500 zł, a niedługo więcej) mogą mieć na koncie w
    ciągu kilku dni roboczych. Uzyskają je z Kredytu Inteligo.Proces udzielenia
    kredytu trwa bardzo krótko a ponadto jest niezwykle prosty i wygodny dla
    Klienta. Posiadacze kont Inteligo mogą złożyć wniosek kredytowy na dwa
    sposoby: na szyfrowanej stronie WWW lub przez telefon do konsultanta
    Inteligo. Wniosek o przyznanie kredytu można składać przez 7 dni w tygodniu
    i 24 godziny na dobę. Wstępna decyzja kredytowa podjęta będzie "on-line" już
    podczas rejestracji wniosku. Kredyt Inteligo jako pierwszy na polskim rynku
    oferuje Klientom to nowoczesne udogodnienie. Decyzja "on-line" oznacza, że
    jest ona udzielana automatycznie, przez całą dobę, dzięki czemu Klient już w
    trakcie składania wniosku będzie wiedział, czy spełnia kryteria udzielenia
    kredytu. Wydawanie decyzji kredytowej "między 8.00 a 16.00" byłoby przecież
    wbrew filozofii konta Inteligo, którą tak cenią sobie jego posiadacze.
    Kredyt Inteligo jest wysoce elastyczny. Nawet w przypadku ewentualnej
    odmownej decyzji o przyznaniu określonej kwoty kredytu, automatycznie
    przygotowana jest optymalna dla danego Klienta i jego indywidualnych
    możliwości alternatywna oferta kredytowa. Ten interaktywny system doradczy
    jest również innowacją na polskim rynku.Do otrzymania Kredytu Inteligo nie
    jest wymagane przedstawienie poręczycieli lub zabezpieczeń kredytu.
    Udzielany jest on na podstawie złożonego wniosku, podpisanej umowy
    kredytowej oraz dokumentu potwierdzającego źródło i wysokość uzyskiwanych
    dochodów. Tylko w wyjątkowych i precyzyjnie określonych przypadkach, może
    być konieczne uzupełnienie tych dokumentów o kserokopię książeczki
    wojskowej, dokument potwierdzający ewentualną rozdzielność majątkową
    małżonków lub kserokopię karty stałego pobytu obcokrajowca.Po pozytywnym
    rozpatrzeniu wniosku, pakiet dokumentów kredytowych dostarczany jest do rąk
    Klienta kurierem. Poczta kurierska wybrana została ze względu na
    bezpieczeństwo, elastyczność, wygodę oraz szybkość korespondencji, co
    potwierdza sprawdzony proces otwierania Konta Inteligo. Klient sam wyznacza
    miejsce i czas otrzymania przesyłki. W ciągu 2 dni od zwrócenia kompletu
    wypełnionych dokumentów (wymienionych powyżej) wnioskowana kwota kredytu
    jest przelewana na konto kredytobiorcy. Kredyt Inteligo udzielany jest na
    okres od 3 do 24 miesięcy. Kredyt ten jest formą pożyczki, która
    automatycznie wygasa w momencie spłaty. Możliwa jest zmiana okresu spłaty
    kredytu, jak również wysokości płaconych rat i od takich operacji nie są
    pobierane żadne dodatkowe opłaty. Oprocentowanie kredytu jest stałe i wynosi
    w stosunku rocznym:

    a)3 miesiące - 18,0 %

    b)6 miesięcy - 19,5 %

    c)12 miesięcy - 22,0 %

    d)18 miesięcy - 22,0 %

    e)24 miesiące - 24,5 %

    Nowy produkt kredytowy konta Inteligo jest wprowadzany wspólnie z jednym z
    największych banków kredytujących klientów indywidualnych - GE Capital Bank
    S.A. z Gdańska. Dzięki współpracy ze stabilnym i doświadczonym partnerem
    konto Inteligo zapewnia swoim Klientom najwyższą jakość oferty. Współpraca
    Inteligo i GE Capital Bank pozwoliła zaoferować Klientom jeden z najbardziej
    elastycznych i atrakcyjnych kredytów gotówkowych dostępnych na rynku.

    Szczegółowe informacje dotyczące Kredytu Inteligo na stronie www.inteligo.pl

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-03-15 11:10:28
    Temat: Re: No dobra ale tego nie bylo :)
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

    Oprocentowanie kredytu jest stałe i wynosi
    > w stosunku rocznym:
    > a)3 miesiące - 18,0 %
    > b)6 miesięcy - 19,5 %
    > c)12 miesięcy - 22,0 %
    > d)18 miesięcy - 22,0 %
    > e)24 miesiące - 24,5 %

    o ja pie*****e
    juz nie bede narzekac na wysokie % w BPH :))

  • 3. Data: 2002-03-17 10:10:40
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > a)3 miesiące - 18,0 %
    >
    > b)6 miesięcy - 19,5 %
    >
    > c)12 miesięcy - 22,0 %
    >
    > d)18 miesięcy - 22,0 %
    >
    > e)24 miesiące - 24,5 %

    Czy gdzieś na stronie Inteligo jest pełna informacja o kosztach
    związanych z tym kredytem? Ja tam nawet nie potrafię znaleźć oprocentowania
    tego kredytu (fakt - oprocentowania rachunków także szukałem przez dziesięć
    minut...)

  • 4. Data: 2002-03-17 10:19:45
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 17 Mar 2002 10:10:40 GMT, "calcium300mg"
    <c...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >tego kredytu (fakt - oprocentowania rachunków także szukałem przez dziesięć

    Tez sie naszukalem.
    Latwo znalazlem tylko te cudowne 10% na ROR :-))
    Cale Inteligo.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 5. Data: 2017-01-09 18:34:22
    Od: g...@g...com

    KREDYT OFERTA między indywidualnymi. Ekspert finansowy uznawany międzynarodowo
    oferuje kredyty na inwestycje; kredyt; Pożyczka od osób fizycznych; kredyt
    samochodowy (od 5000 euro), Manuell GUANLO oferuje pożyczki osobiste z
    oprocentowaniem nominalnym w wysokości 3%, niezależnie od wysokości każda poważna i
    ludzi w potrzebie. Nie ważne gdzie mieszkasz, będziesz miał satysfakcję. Jest to
    bardzo i na pewno! Kontakt z Manuell GUANLO na adres e-mail: m...@g...com

  • 6. Data: 2017-01-09 18:38:18
    Od: "n...@p...pl" <n...@p...pl>

    W dniu piątek, 15 marca 2002 11:06:46 UTC+1 użytkownik AMRA napisał:
    > :) Informacja prasowa BP Inteligo

    to pisał "nasz" Amra (Macierzyński)
    czy jakaś nieautoryzowana podróba?

  • 7. Data: 2017-01-12 13:52:01
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 9 stycznia 2017 18:38:20 UTC+1 użytkownik n...@p...pl
    napisał:

    > to pisał "nasz" Amra (Macierzyński)
    > czy jakaś nieautoryzowana podróba?

    Zobacz na date ;) jakis spam. Swoja droga - prawie 15 lat temu, hahahah dinozaury z
    nas

  • 8. Data: 2017-01-12 17:58:33
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 stycznia 2017 13:52:03 UTC+1 użytkownik Michal 'Amra'
    Macierzynski napisał:

    > Zobacz na date ;) jakis spam. Swoja droga - prawie 15 lat temu, hahahah dinozaury z
    nas

    Może i śmieszne
    Tylko pomyśl co by sie działo gdyby to wróciło.

  • 9. Data: 2017-01-12 19:21:36

    > Może i śmieszne
    > Tylko pomyśl co by sie działo gdyby to wróciło.

    mówisz o oprocentowaniu kredytu? :)

    jak wiadomo z historii kilkadziesiąt lat temu polski rząd wypuścił banknoty 500zł i w
    gospodarce wszystko się w ciągu paru lat rozpierdoliło

    jak wiadomo, banknoty 500zł z Sobieskim są już zaprojektowane i niedługo wejdą do
    użytku

    wnioski wyciągnij sam :)