  • Data: 2015-08-20 21:58:23
    Temat: Re: Nigeryjska zabawa
    Od: n...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    > <n...@p...pl> wrote in message
    news:ea8fddfb-529d-4da4-b51c-56793e4621ff@googlegrou
    ps.com...
> [...]
    udziałem osób udających dyrektora banku?

    W dniu czwartek, 20 sierpnia 2015 19:56:08 UTC+2 użytkownik 666 napisał:
    > Pewnie tak, bo mnie kiedyś pewien skurwysyn dyrektor oddziału Deutsche Banku nieźle
    przekręcił, a chciał jeszcze bardziej.

    > -----

    nie mam na myśli przypadków gdy w faktycznie istniejącej placówce bankowej
    rzeczywisty dyrektor wciska nam np. "strukturę" czy inne getino-gówienko

    ale pytałem o przypadki gdy "człowiek z ulicy" udaje dyrektora np. nowootworzonego
    oodziału "banku of czajna" w PL