    From: "Tomek" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nierozliczone zakupy kartą - prośba o porad
    Date: Thu, 15 Dec 2005 14:56:52 +0100

    > dwa przypadki:
    > 1. za piwo zapłaciłem po 5 miesiącach 2. za ciuchy nie obciążono konta
    > żony

    Mnie nie obciazono za pierwsza transakcje karta platnicza 10 lat temu. Jako
    swiezo upieczony posiadacz karty VISA PKO BP upatrzylem sobie pizzerie
    oznaczono nalepkami "visa", do ktorej udalem sie na lunch. Po zjedzeniu
    lasagne na widok rachunku wyciagnalem karte. Kelnerka powiedziala "Jezus
    Maria", ale ja bylem nieustepliwy i uparlem sie, zeby uregulowac rachunek na
    8 swiezo zdenominowanych zlotych karta. Pani wyniosla zelazko i jakies
    zakurzone druki, a ja z mina goscia obytego w kartach bez mrugniecia okiem
    podpisalem, co mi podsunela. Dopiero potem zobaczylem, ze podpisalem 8
    dolarow, a nie 8 zlotych. Pewnie dlatego transakcje odrzucono.

    Podejrzewam, ze w moim karcianym zyciorysie upieklo mi sie jeszcze pare
    transakcji. Coz, na wyciagu czlowiek glownie patrzy, czy nie ma czegos nie
    mojego. Nie zauwaza sie, ze czegos brakuje (zwlaszcza malych kwot).