    From: Olin <k...@a...w.stopce>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nie, żeby mi było jakoś szczególnie żal...
    Date: Thu, 19 Sep 2013 11:46:22 +0200

    Dnia Wed, 18 Sep 2013 07:49:39 +0200, sqlwiel napisał(a):

    > Informacja - jak to zwykle u pismaków - niepełna, nieskładna.
    > Takie operacje "na telefon"? Coś-mi tu nie pasi.

    Okazuje się, że takie operacje jednak można wykonać "na telefon".
    Poniżej potwierdzenie z najbardziej wiarygodnych - nie tylko dla Wolaków -
    źródeł, podane wyjątkowo składnie i w całej pełni.
    Przy okazji dowiadujemy się, że prawda chwilowo przestała wyzwalać i o
    pewnych rzeczach lepiej nie mówić.

    http://www.naszdziennik.pl/polska-kraj/54197,walka-z
    -niezaleznymi-mediami-trwa.html

    "W związku z informacjami podawanymi w różnych mediach o rzekomym
    zniknięciu ponad pół miliona złotych z kont Radia Maryja i Ojca Tadeusza
    Rydzyka oświadczamy:

    Konto, o którym mowa, to rachunek inwestycyjny Radia Maryja, a nie Ojca
    Tadeusza Rydzyka, w biurze maklerskim, na którym były zdeponowane
    świadectwa udziałowe NFI podarowane przez słuchaczy, które zgodnie z
    obowiązującymi przepisami później zostały zamienione na akcje. Pod koniec
    ubiegłego tygodnia doszło do popełnienia przestępstwa. Jakaś nieznana osoba
    podszyła się pod uprawnioną osobę i dokonała kilku transakcji na tymże
    rachunku. W związku z zaistniałą sytuacją została powiadomiona prokuratura
    i inne organy państwa.

    Dziwi natomiast fakt, że ta sprawa przeciekła do mediów w czasie toczącego
    się postępowania. Przestępca czy przestępcy będą mogli zacierać ślady.
    Pytanie: gdzie nastąpił przeciek i w jakim celu? Wydaje się również, że
    jest to następna próba poderwania zaufania do Radia Maryja i jego
    założyciela Ojca Tadeusza Rydzyka. Zaistniałą sytuację uznajemy za kolejną
    falę walki z wolnymi, niezależnymi mediami i odbierania dobrego imienia
    ludziom Kościoła. Zwracamy uwagę, że to kolejne uderzenie następuje w
    czasie zabiegania Telewizji Trwam o miejsce na cyfrowym multipleksie."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Oprócz tego wykonałem kilkaset godzin lotów odrzutowcami pasażerskimi,
    jako pasażer, przyglądając się temu, jak pracują skrzydła i silniki
    samolotów w czasie lotu, w związku z tym czuję się dość kompetentny w tym
    zakresie."
    prof. Jan Obrębski

    http://picasaweb.google.com/gtracz64