eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNawet 10% soku Z KAŻDEJ WIŚNI dla posługujących się przelewem › Re: Nawet 10% soku Z KAŻDEJ WIŚNI dla posługujących się przelewem
  • Data: 2012-10-14 23:32:11
    Temat: Re: Nawet 10% soku Z KAŻDEJ WIŚNI dla posługujących się przelewem
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcepan" 507b1d50$0$26705$6...@n...neostrada.pl

    > Do odważnych świat należy.

    Wpłać mi dziś sto tysięcy złotych a ja zwrócę Ci po roku 101%. :)
    Owe sto tysięcy złotych ulokuję na lokacie bankowej, dzięki czemu
    będę miał po roku o kilka tysięcy złotych więcej, z czego wypłacę
    Tobie jedynie jeden tysiąc złotych.

    Konto w banku jest własnością klienta, nie banku.
    Jeśli ja sobie wpłacę (przykładowo 5 kpln do BGŻ)
    a bank mi z tego da 1% -- będę bogatszy o 50 złotych,
    gdyż te 5 kpln leży nadal na moim koncie.

    Jednak jeśli Ty mi dasz 1% z tego, co ja wpłacę na Twoje
    konto -- będę biedniejszy o 99%, a i to przy założeniu
    takim, iż Ty zwrócisz mi bezzwłocznie te 5 dych. :)

    -=-

    Plichta dawał 113%. Chyba tyle.

    -=-

    By było jasne -- ja **mogę**, co nie oznacza, że tak chcę, czy że tak będę robił.
    Choć pieniądz jest najlepszym przyjacielem człowieka, ja nie znam się na nim, nie
    umiem liczyć, mylę się, nie znam się na papierze, nie jestem biegły w arytmetyce,
    nie umiem przewidywać kursowania walut... Nigdy nie umiałem -- ale miałem wróżki,
    które niestety pojechały latem br. do Itaki -- i nie wróciły.

    BTW -- mam takie piękne reklamówki z Itaki... :) Mogę sobie pooglądać. ;)
    Na szczęście mnie, gołodupca, nie stać na wyjazdy z Itaką -- dzięki
    czemu nie zaznałem losu Odyseusza opuszczonego przez Atenę... Czy
    jakoś tak -- już nie pamiętam dokładnie, jak plajtowała Itaka. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'