  • Data: 2010-07-10 13:39:23
    Temat: Re: Najwyższe orpocentowanie rachunku oszczędnościowego
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 10 Jul 2010 00:02:27 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Nie wiedziałem, że mają SMSy. :) Od kiedy tak jest?

    "Polbank: autoryzacja SMS obok certyfikatow!" z 13 marca:
    http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/brows
    e_thread/thread/d43d2efc177292f7

    Zapomnialem o jeszcze jednej niedogodnosci PB: bankowosc online nie dziala
    poprawnie pod Google Chrome. Znaczna czesc linkow jest "nieklikalna". Nie
    mozna np podejrzec historii rachunku, mozna jednak dokonac przelewu. Sprawe
    zglosilem do BOKu po czym otrzymalem odpowiedz:

    "Uprzejmie informuje, ze usluga bankowosci internetowej dziala prawidlowo
    pod systemem Windows w przegladarkach Internet Explorer i Mozilla Firefox.
    Zalecamy korzystanie z tych przegladarek."

    A ja na wiekszosci komputerow nawet nie mam Windowsa...
    Na szczescie pod Opera pracuje poprawnie (tylko pooowoooliii).

    Wysokie oprocentowanie Mocno Oszczedzajacego i nieskonczona ilosc
    bezplatnych przelewow miedzy nim a ROR rekompensuja mi wspomniane wady.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info