    From: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Najwyżej położony bankomat na Ziemi
    Date: Wed, 17 Dec 2003 16:48:54 +0100

    Użytkownik jaszczur napisał:

    > [...]
    >
    > Pokaż mi taki bankomat.

    No a co w tym dziwnego? Bankomat ustawiony w dobrym punkcie strzela ze
    40 wyplat na godzine (90 sekund na operacje). Mozemy przyjac, ze przez
    10 godzin (dokonujac kumulacji pustawych godzin nocnych). To daje 400
    operacji na dobe. Zakladam, ze zdecydowana wiekszosc (90%) to wyplaty i
    srednia to 150 zl. W ciagu doby bankomat wydaje 540 tys. zl. Koszt
    zaladowania bankomatu moze byc wyzszy niz trzymanie w nim 1,08 mln zl
    przez 2 doby (zreszta pieniadze szybko sie rozchodza, wiec mozna
    przyjac, ze koszt trzymania gotowki w bankomacie nalezy policzyc dla 540
    tys.), wiec moze sie nie oplacac ladowanie go codziennie, a tymbardziej
    kilka razy dziennie.

    Ja tu sobie bajki pisze, a moze by tak ktos napisal ile banknotow
    wchodzi do bankomatu? ;-)

    Bartol