    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Najlepszy bank, w którym ...
    Date: Fri, 27 Mar 2020 15:08:41 +0100

    Maniak napisał(a) w wiadomości: <5e7d2e0b$0$558$65785112@news.neostrada.pl>...
    >Jaki bank jest obecnie najlepszy, przede wszystkim pod względem
    >oprocentowania
    >oszczędności, ale bez konieczności comiesięcznego zasilania konta?
    >Rankingi porównują przede wszystkim banki, do których trzeba się przenieść
    >z wpłatami wynagrodzenia lub tp., a ja nie chcę się przenosić, chcę
    >natomiast
    >podzielić posiadane oszczędności.

    Teraz na bieżące potrzeby lepiej mieś dostęp z kilku banków.
    W sumie słusznie, ale chyba nie miał ponad BFG-owy korek,
    a złotówka do EUR chyba się nie umocni.
    Tyle, że.. (nie panikuj - nie moje rozważania) w ramach pokrycia
    częsci kosztów mogą sprawdzić, ile osób ma oszczędności np.
    >100 tys. zł. Ja nie wiem ale załóżmy 1%? Mało wyborców... ,
    powiedzmy z członakmi rodzin 2,5%. Można ryzykować...
    Blokada lub zamiana na obligacje 0%... bez możliwości
    wykupu np. przez rok, dwa.
    Bo raczej NBP nie zaoferuje lokat (kiedyś tak zrobił, teraz chyba
    zakazane) by wyciągnąć "ze skarpety" te rzekome miliardy
    wg pamiętnej wypowiedzi min. finansów.

    Arek