  • 1. Data: 2009-11-05 08:44:49
    Temat: Nagonka
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Straszna nagonka w mediach na ten pomysł odebrania OFE dopływu części
    środków.

    Wygląda na to, że jednak kradzież w tej formie się nie uda, mimo zrozumiałej
    sporej determinacji strony rządowej. Ciekawe jakie będzie kolejne, bardziej
    dojrzałe podejście.

  • 2. Data: 2009-11-05 08:52:33
    Temat: Re: Nagonka
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 5 Lis, 09:44, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > Wygląda na to, że jednak kradzież w tej formie się nie uda, mimo zrozumiałej
    > sporej determinacji strony rządowej. Ciekawe jakie będzie kolejne, bardziej
    > dojrzałe podejście.

    Hm..zwiększenie składki do ZUS bez zmniejszania składki do OFE?
    Teraz będzie łatwiej to przepchnąć tłumacząc "sami chcieliście".

  • 3. Data: 2009-11-05 08:58:44
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    1g2000yqs.googlegroups.com...

    > Hm..zwiększenie składki do ZUS bez zmniejszania składki do OFE?
    > Teraz będzie łatwiej to przepchnąć tłumacząc "sami chcieliście".

    To jest wersja pesymistyczna. Da się powiedzieć: "widzicie, niczego wam nie
    zabieramy z OFE, a tylko chcemy abyście mieli JESZCZE WYŻSZE emerytury".

    Natomiast jest też wersja optymistyczna - poczują się w końcu zmuszeni do
    ruszenia KRUSu i/lub mundurowych/górników. Nic to wprawdzie w dłuższym
    terminie nie pomoże, ale o kilka kadencji opóźni kolaps.

  • 4. Data: 2009-11-05 08:59:17
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote in message
> [...]
    > ruszenia KRUSu i/lub mundurowych/górników. Nic to wprawdzie w dłuższym
    > terminie nie pomoże, ale o kilka kadencji opóźni kolaps.

    "ruszenia KRUS", prosze cie bo sie udławie kanapką :)
    george

    P.S. Zauważ że który "balon sygnałowy" został puszczony pierwszy...

  • 5. Data: 2009-11-05 09:08:30
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości grup

    > "ruszenia KRUS", prosze cie bo sie udławie kanapką :)
    > george
    >
    > P.S. Zauważ że który "balon sygnałowy" został puszczony pierwszy...

    Na poświęcenie głosów rolników także w tej walce przyjdzie pora, bo to
    znacznie większa ilość środków niż górnicy/mundurowi czy proste rezerwy typu
    przedsiębiorcy albo świadczeniobiorcy.

  • 6. Data: 2009-11-05 09:39:37
    Od: schliesky <s...@g...com>

> [...]
    > sporej determinacji strony rządowej. Ciekawe jakie będzie kolejne, bardziej

    Mnie tylko bawi, jak sobie wyobrażę jakby PO protestowało gdyby PiS
    chciał coś takiego zrobić :-)
    Zamiast właśnie wziąć się za KRUS i czterdziestoletnich emerytów, to
    próbują sztuczek księgowych. A zrobić porządek z prowizjami OFE na
    poziomie 7% też by mogli zrobić.

  • 7. Data: 2009-11-05 09:45:59
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 5 Lis, 10:39, schliesky <s...@g...com> wrote:

    > Mnie tylko bawi, jak sobie wyobrażę jakby PO protestowało gdyby PiS
    > chciał coś takiego zrobić :-)

    Jakby PiS tak robiło to w następnych wyborach byłoby 90% głosów na
    PO;)

  • 8. Data: 2009-11-05 09:51:54
    Od: schliesky <s...@g...com>

    On 5 Lis, 10:45, Krzysiek <k...@o...pl> wrote:

    > Jakby PiS tak robiło to w następnych wyborach byłoby 90% głosów na
    > PO;)

    Tak się śmieję, ale w przyszłych wyborach to ja nie widzę nikogo, kto
    warty byłby głosu...

  • 9. Data: 2009-11-05 10:05:24
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    A może: http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=1011 ?

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 10. Data: 2009-11-05 10:07:30
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 5 Lis, 10:51, schliesky <s...@g...com> wrote:

    > Tak się śmieję, ale w przyszłych wyborach to ja nie widzę nikogo, kto
    > warty byłby głosu...
    i tak wiadomo, że wygra PO:P