    From: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nadmierne wydatki spowodowane kartę kredytową
    Date: Sun, 30 Dec 2018 23:08:57 +0200
    <uvm1anxbzc9w$.1gmlk62c8gvdx$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <5c2882c7$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5c28af89$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5c28c699$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <q0b7ro$534$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org>
    <q0bean$t7m$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...org>

    > On 2018-12-30, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    >>> https://aptekasowa.pl/pl/przeciwb%C3%B3lowe-i-przeci
    wzapalne/35878-aspirin-500-mg-100-tabletek-590999126
    6561.html?piloxiil

    n-Reliever-Fever-Reducer-325mg-Coated-Tablets-200-Ct
    /12444552

    > Raczej wybrałeś sobie sklep z dużą marzą.
    > https://www.aptekadomlekow.pl/aspirin-500mg-10tablet
    ek.html
    > Tu masz 10 tabletek 500mg za 5,18, czyli circa about 2x taniej niż to co Ty
    znalazłeś.

    > Wallmart jest sklepem niskomarżowym, więc

    > Ja i tak nie patrzę na polskie ceny, bo mnie w PL nie wyleczą z tego co mam.
    > A przynajmniej nie za mojego życia.
    >
    > W Stanach lek na jedną z odmian mojej choroby wyceniono na 850 tys. dolarów
    > za dawkę do obu oczu:
    > https://www.cnbc.com/2018/01/03/spark-therapeutics-l
    uxturna-gene-therapy-will-cost-about-850000.html
    > I jest uznana za nadroższy lek na świecie.
    > No ale nie ratuje życia, tylko wzrok.
    >
    > I tylko jestem czy i ile NFZ zrefunduje bo w Polsce parę przypadków
    > się znajdzie. W Szwecji ten lek jest bezpłatny (rząd funduje).

    Zobacz jaką ludzie mieli tragedię, ale Rząd podobno pomże:

    https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/wreszcie-mozem
    y-leczyc-natalke-w-polsce-aa-cqXc-2vh7-Lqfz.html

    --
    animka