  • 11. Data: 2009-02-01 09:23:36
    Temat: Re: Na co zmienić konto w mBanku?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "z/svc" <z/svc@> napisał w wiadomości
    news:2ns8o4lj8mbj3o7uaf4muetm1lpgci4uht@4ax.com...
    > Hej,
    >
    > Zaposiadam konto w mBanku.
    > Korzystam z niego oraz z rachunków eMax+.
    >
    > Rachunki eMax+ są fajne wiadomo dlaczego. Ale te oprocentowania
    > ostatnio znowu robią się żałosne.
    >
    > Macie jakiś pomysł, gdzie indziej można trzymać gotówkę na jakiś
    > sensowniejszy procent i na zasadach podobnych do eMax+ (czyli swoboda
    > dostępu do kasy - jeden przelew na miesiąc wystarcza)?
    >
    > A może w ogóle zmienić mBank na inny?
    > Po tych ostatnich jazdach z oprocentowaniem kredytów CHF w mBanku
    > zrezygnowałbym z ich usług chociażby w formie solidarności z tymi
> [...]

    myślałem że volkswagen będzie najlepszy (bez wymogów)
    jednak po zastanowieniu idę do eurobanku

  • 12. Data: 2009-02-01 10:46:55
    Od: "Savage" <s...@o...pl>

    Użytkownik "z/svc" <z/svc@> napisał

    > Swoją drogą zastanawiam się nad czymś. Dlaczego klienci mBanku, którzy
    > są tak robieni w konia, nie zbiorą się do kupy w
    > kilka-kilkanaście-kilkadziesiąt osób i nie zrobią oferty w stylu: Jest
    > nas tyle i tyle, mamy kredyty wartości tyle i tyle, jesteśmy
    > sprawdzonymi klientami, wypłacalnymi, szukamy banku, który
    > zrefinansuje nasz kredyt w mBanku, bo tym panom już dziękujemy.

    jeszcze jedna mi mysl przyszla. Na takiej akcji to ... mBank by niezle
    zarobil :)

    pozdr Savage

  • 13. Data: 2009-02-01 11:25:01
    Od: Pete <n...@n...com>

    c...@g...com pisze:

> [...]
    > nie rozumieją jak działa kredyt walutowy, nie wiedzą że depozyty
    > trzeba rolować i pożyczać po aktualnym kursie. Podpisali coś czego
    > nie rozumieją.
    > Jakakolwiek próba wytłumaczenia jak działa kredyt hipoteczny walutowy
    > kończy się w najlepszym razie z ich strony posądzaniem o bycie
    > pracownikiem mBanku. Zwyczajnie nie przyjmują rzeczywistości do
    > wiadomości.
    > Podobne reguły stosowały również inne banki tylko one nie mają forum
    > netowego. Pewnie teraz mBankierzy plują sobie w brodę po co to forum

    Widzę, że akcja mstop ma kolejnych następców. Tum razem padło na PTC Sp.
    z o.o.
    http://www.tuniemaery.pl/

    Czxy jest tu jakiś frajer? ;)

    --
    Pete

  • 14. Data: 2009-02-01 11:34:48
    Od: Ra <a...@a...com>

    z/svc pisze:
    > Hej,
    >
    > Zaposiadam konto w mBanku.
    > Korzystam z niego oraz z rachunków eMax+.
    >
    > Rachunki eMax+ są fajne wiadomo dlaczego. Ale te oprocentowania
    > ostatnio znowu robią się żałosne.

    ja też myślę zmienić ale trochę z innego powodu, po raz kolejny chciałem
    wypłacić kasę z ekonta a tu brak brak środków na koncie, bo prawie
    wszystko siedzie na emaksie. Wczoraj testowałem nowo otwartą pizzernie i
    czekając na podanie zauważyłem że na drzwiach jest brak nalepek.
    Dalszego ciągu można się domyślić. Dobrze że blisko mieszkam
    Nie winię tu mbanku oczywiście, tylko u mnie konstrukcja ekonto/emax nie
    sprawdza się

  • 15. Data: 2009-02-01 11:43:07
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Sat, 31 Jan 2009 12:42:55 -0800 (PST), Jacek Erazmus
    <j...@g...com> wrote:

    >Ja mam bardzo dobre doświadczenia z tym bankiem:
    >- miła, ekspresowa obsługa w placówkach ,
    >-krótki czas oczekiwania na połączenie na infolinii ,
    >- przejrzysta sprawnie działająca bankowość elektroniczna a przede
    >wszystkim bardzo dobra oferta konta oszczędnościowego 7,07

    To prawda.

    >Większość wpisów ludzi na forum money mało wiarygodna; ktoś nie
    >przeczytał umowy przed podpisaniem, ktoś inny nie spłaca kredytu i się
    >dziwi że go windykacja ściga itp.

    W zasadzie masz rację, ale jeśli tam rzeczywiście jest tak, że po
    dniu-dwóch opóźnienia w płatności raty ludzie dostają telefony z
    pogróżkami wręcz, to nie robi to dobrego wrażenia.

    --
    z/svc

  • 16. Data: 2009-02-01 11:49:10
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Sun, 1 Feb 2009 01:22:39 -0800 (PST), c...@g...com wrote:

    >Argumentujesz dokładnie tak jak tzw. "starzy mplanowicze". Problem
    >tylko w tym, że nie mają racji. Wielu oczekuje stosowania do nich
    >reguł z 2006r.

    Cóż, gdyby mnie dotyczyła ta sprawa (a nie dotyczy) to oczekiwałbym
    dokładnie takich samych reguł, jakie obowiązywały kiedy LIBOR rósł.

    LIBOR rósł - zarząd podnosił %
    LIBOR maleje - niech zarząd obniża %, a nie proponuje nowe zasady, bo
    nagle stare mu nieodpowiadają.

    Skoro zarząd twierdzi, że jest taki super fajny dla klientów i
    proponuje stałą marżę + LIBOR, to dlaczego nie zrobił tego pół roku
    temu?

    Poza tym zarząd banku sam sobie strzelił gola, moim zdaniem i teraz
    zbiera tego efekty. Gdyby w czasach przyznawania tychże kredytów wtedy
    dali stałą marżę kilku % + LIBOR - nikt by dzisiaj do zarządu
    pretensji nie miał, co najwyżej do siebie.

    --
    z/svc

  • 17. Data: 2009-02-01 11:50:05
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Ra" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    > z/svc pisze:

    > Nie winię tu mbanku oczywiście, tylko u mnie konstrukcja ekonto/emax nie
    > sprawdza się

    Ta konstrukcja mało u kogo się sprawdza. Ja wypracowałem następujący
    schemat:

    Alior Bank - podręczne kieszonkowe na w miarę dobrze oprocentowanym koncie
    (od dzisiaj spadło do 4,6%),

    + dobre oprocentowanie jak na ROR,
    + darmowe wypłaty we wszystkich bankomatach,
    - 3 zł/m-c za kartę, ale wg mnie wygoda korzystania z każdego napotkanego
    bankomatu to wynagradza,

    Eurobank - grubsze zapasy gotówki - prowadzenie konta za darmo pod warunkiem
    sumy wpłat w m-cu
    na minimum 800 zł

    + darmowe prowadzenie, *) pod warunkiem jak wyżej
    + 5 konto oszczędnościowych 7,07%

  • 18. Data: 2009-02-01 11:50:12
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Sun, 1 Feb 2009 11:46:55 +0100, "Savage" <s...@o...pl> wrote:

    >Użytkownik "z/svc" <z/svc@> napisał

    >jeszcze jedna mi mysl przyszla. Na takiej akcji to ... mBank by niezle
    >zarobil :)

    Myślisz, że na dobre im by to wyszło, jakby poszedł news w mediach, że
    klienci hurtem uciekają z mBanku?

    --
    z/svc

  • 19. Data: 2009-02-01 12:04:33
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Savage" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > jeszcze jedna mi mysl przyszla. Na takiej akcji to ... mBank by niezle
    > zarobil :)

    Przy użyciu jakiego mechanizmu by zarobił?

    marekz

  • 20. Data: 2009-02-01 12:11:03
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Widzę, że akcja mstop ma kolejnych następców. Tum razem padło na PTC Sp. z
    > o.o.
    > http://www.tuniemaery.pl/
    >
    > Czxy jest tu jakiś frajer? ;)

    O, fajna lista jakich punktów należy za wszelką cene unikać.

    --
    Irokez