  • Data: 2002-02-12 07:13:08
    Temat: Re: Multikonto Biznes - biurokracja - wszędzie ?
    Od: "Krzysztof" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    | No to ktos - znaczy ta niedysponentka w Multibanku - zrobila Cie w jajo...
    |
    | Hop! Hop! Panowie z Multi!!! Pojawila sie pierwsza niedysponentka!!!

    Ludzie spokojnie. Przelewy w oddziale mnie nie interesują, przez telefon też
    nie bardzo. Ja chcę przelewy do ZUS robić przez INTERNET, a tych niestety
    nie da się w Multibanku wykonać. I zanim zwierzchnicy zaczną się czepiać pań
    w oddziałach, niech zlikwiduj tą żenującą przypadłość konta firmowego w
    Multi, bo to jest dopiero jajo...

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof