    From: "R.Brandt" <r...@w...de>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank totalny absurd :-/ (bzdura !)
    Date: 12 Mar 2004 13:58:29 +0100

    Witam !

    Osobiscie nie zgodze sie z ani jednym zdaniem w wypowiedzi kolezanki, autorki
    poczatkowego postu.
    Juz od dluzszego czasu jestem klientem Multibanku i rowniez oddzialu w Gorzowie
    Wielkopolskim. Zawsze spotykalem i spotykam sie tam z kompetentna obsluga
    kleintow. Sluza oni rada, sa mili i sympatyczni a co najwazniejsze, znaja sie
    na tym co wykonuja. MIalem rowniez okazje poznac osobiscie p. Jarka, dyrektora
    tego oddzialu. Wszystkie formalnosci, ktore byly konieczne do obslugi mojego
    konta, dokonywal on wlasnie. Przy skladaniu wniosku o karte kredytowa,
    towarzyszyl Pan Krzysztof. On rowniez podpisywal moj wniosek. Wlasciwie obaj.
    Pelna kultura. O statusie mojego wniosku zostalem poinformowany telefonicznie,
    wlasnie nie z centrali a z oddzialu osobiscie przez Pana Jarka. Obiecal i
    dotrzzymal slowa. Bylem tym faktem milo zaskoczony.
    Nie powiem, abym wplacal na moje konto miliony PLN, czy tez byl kims z rodziny
    pracownikow. Nie, nie , nie.... jestem normalnym, szarym klientem, a poziom
    uslug, ich jakosc jest naprawde na piatke.

    Pozdrawiam

    RaFaL

    P.S Nie chce mi sie wierzyc, ze odmowil podpisania wniosku, bo nie chce i ma
    takie widzimisie. Ta osoba nie wyglada na nazbyt kaprysna.