  • Data: 2003-03-11 13:16:14
    Temat: Re: Multibank - linia kredytowa :-(((
    Od: "Danio" <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemysław Maciuszko" <s...@m...hell.pl> wrote in message
    news:0t3e6dd558i1ef1n3e8%sal@hell.pl...
    > Danio <n...@s...com> wrote:

    > Co tzn. "podniesc"? Znaczy uruchomili Ci linie, a Ty wystapiles o
    > podniesienie wysokosci linii, czy jak?

    Zle sie wyrazilem. Chodzilo mi wlasnie o uruchomienie linii (czyli w
    praktyce udostepnienie wiekszych srodkow w rachunku - no dobra, wiem ze to
    uproszczenie) czego nie mogli zrobic, mimo ze byla na to zgoda i
    przygotowana umowa, bo cos im sie popieprzylo w systemie.
    Ale wlasnie napisali emaila, ze juz wszystko OK i mozna podpisac. Ufff...

    Pozdrawiam,
    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl