  • Data: 2003-03-28 07:06:35
    Temat: Re: Multibank i linia kredytowa - SKANDAL!!!
    Od: "Piotr \(Pogar\) Gardy" <p...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

    > MultiBank automatycznie po roku czasu przedluza umowe linii kredytowej.
    Jezeli
    > mis robi debecik poza ustalony prog, to mis dostaje bana od banku. Po co
    > banczusiowi Klient lamiacy warunki umowy, chociazby o 5 zl
    tak, ale te 5 zl to
    data operacji: 27-03-2003 (umowa sie skonczyla 26go)
    data ksiegowania: 26-03-2003
    dokladnie tak, jest , nie na odwrot, to raz

    dwa - za przedluzenie umowy pobieraja oplate - 1% kredytu - to znow
    pieniazki dla Banku.
    Nie rozumiem co ten Mutli wyprawia. Jak dla mniek ktos zapomnial mi to umowe
    przedluzyc.

    Ale i tak w sposob jaki jestenm traktowany jest karygodny.

    --
    Piotr (Pogar) Gardy
    p...@c...org