  • 11. Data: 2008-06-15 08:32:12
    Temat: Re: Multibank dzwoni...
    Od: "corner" <c...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:g31age$e17$1@flis.man.torun.pl...

    > Tak myślisz?... Ja wiem?... Może i tak jest właśnie w istocie.
    > Ale zapewne tylko jakąś ograniczoną liczbę/ilość tych minut...
    > Na przykład SMSów to mają ograniczoną liczbę/ilość -- wiem, bo
    > w WBK za free jest tylko 5 pierwszych w miesiącu... Za kolejne
    > trzeba bankowi płacić, wiec zapewne i bank za kolejne płaci... ;)

    Chyba korzystają z FCT. Gdy pracowałem w bankowym call centre, to czasami
    zamiast dodzwonić się do klienta, słyszałem "Na twoim koncie Tak-Tak jest
    zero złotych. Doładuj swoje konto." ;-)

  • 12. Data: 2008-06-15 10:00:34
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie>

    Użytkownik "corner" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba korzystają z FCT. Gdy pracowałem w bankowym call centre, to czasami
    > zamiast dodzwonić się do klienta, słyszałem "Na twoim koncie Tak-Tak jest
    > zero złotych. Doładuj swoje konto." ;-)

    Nie było to tylko kiedy dzwoniłeś na komórkę Ery? Niektóre systemy
    automatycznie kierują przez najtańszego operatora w zależności od numeru, na
    który dzwonisz. A wiadomo, że z komórki na komórkę najtaniej.

    k.

  • 13. Data: 2008-06-15 12:53:44
    Od: "corner" <c...@w...pl>

    Użytkownik "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie> napisał w wiadomości

    > Nie było to tylko kiedy dzwoniłeś na komórkę Ery? Niektóre systemy
    > automatycznie kierują przez najtańszego operatora w zależności od numeru,
    > na który dzwonisz. A wiadomo, że z komórki na komórkę najtaniej.

    Ależ odkrycie, przecież właśnie o tym piszę.

  • 14. Data: 2008-06-15 17:07:42
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    FriendOnet napisał(a):

    > Nie wiecie z czym dzwonią z Multibanku?

    Ciągle z tym samym

    "Mamy dla Pana świetną propozycję. Ma Pan przygotowany limit finansowy,
    który może Pan wykorzystać na jeden z trzech produktów: karta kredytowa,
    kredyt odnawialny i gotówka"

    Jak im dziękuję, to koniecznie chcą wiedzieć dlaczego nie jestem
    zainteresowany

    To im tłumaczę, że ich poziom usług jest żenujący i nie mam ochoty z nich
    korzystać. Pomaga na jakiś miesiąc po czym znowu dzwonią

    Ech....w końcu im coś powiem :)

    > Nie dalem sie zweryfikowac i ciekawi mnie czemu nie
    > przysla mejla zamiast gonic tabuny ludzi na słuchawkach.

    Bo to widocznie jakaś zewnętrzna firma obdzwania

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 15. Data: 2008-06-15 17:11:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kashmiri" g31b0g$sp5$...@n...interia.pl

    > Eneuel, wiem że Ty lubisz liczyć każdy grosz... więc niby nie do końca TG,
    > ale zobacz sobie www.voipbuster.com... Zobaczysz, ile dzisiaj kosztuje
    > minuta rozmowy tel.

    Muszę liczyć!!! Muszę liczyć, aby mieć pieniądze na paliwo -- lubię sobie pojeździć.
    :)

    -=-

    No i zakończyłem swoją wypowiedź uśmiechem z przymrużeniem oka. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2008-06-15 17:11:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

    > No ostatnio czytałem, że banki to na skype przechodzą.

    Lukas czy banki w ogóle?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2008-06-15 18:22:13
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Markus Sprungk wrote:
    > To im tłumaczę, że ich poziom usług jest żenujący i nie mam ochoty z
    > nich korzystać. Pomaga na jakiś miesiąc po czym znowu dzwonią
    >
    > Ech....w końcu im coś powiem :)

    Powiedz im, żeby nie przetwarzali twoich danych w celach marketingowych.
    To pomoże na lata.
    Mnie w każdym razie pomogło :-)

  • 18. Data: 2008-06-15 19:47:50
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Bogdan B. napisał(a):

    > Powiedz im, żeby nie przetwarzali twoich danych w celach marketingowych.
    > To pomoże na lata.
    > Mnie w każdym razie pomogło :-)

    Zgodę formalną na przesyłanie informacji marketingowych mam w opcjach konta
    wyłączoną od dawna, więc to nie to :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 19. Data: 2008-06-15 22:24:07
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie>

    > Użytkownik "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie> napisał w wiadomości

    > Ależ odkrycie, przecież właśnie o tym piszę.

    Sorki, nie wiedziałem, co to FCT (jak pewnie większość tu obecnych).
    Przepraszam więc za lamerską odpowiedź.

    k.

  • 20. Data: 2008-06-15 22:25:56
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Zgodę formalną na przesyłanie informacji marketingowych mam w opcjach
    > konta
    > wyłączoną od dawna, więc to nie to :)

    To opcja o PRZESYŁANIE, więc to nie to.

    k.