  • 1. Data: 2002-10-17 19:56:26
    Temat: MultiKK ;)
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Dzwonie sobie pod numer teleserwisu dla karty, a tam nikt nie odbiera. Juz
    sie rzuciliscie na karte? ;) A moze nie bedzie tak doslownie jak z mBankiem
    i dopiero juztro rano zaczna odbierac ;).

    Maciej

  • 2. Data: 2002-10-17 20:48:32
    Temat: Książki które zmieniły życie wielu osób...
    Od: "news-tpi" <q...@2...pl>

    Tak naprawdę największe aktywa, jakie posiadamy, to nasz umysł -
    najpotężniejsze narzędzie, nad którym panujemy. (...) Możemy przez
    cały dzień oglądać MTV lub czytać magazyny golfowe, udać się na
    zajęcia lepienia wyrobów z gliny, lub na zajęcia uczące finansowego
    planowania. (...)
    (Robert Kiyosaki)

    Czego bogaci ojcowie uczą swoje dzieci, a o czym nie
    wiedzą biedni i średnia klasa? Sprawdź TERAZ:

    http://www.gazeta.sky.pl/books/bogatyojciec.php?ref=
    qfox

  • 3. Data: 2002-10-17 21:54:51
    Temat: Re: MultiKK ;)
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 17 Oct 2002 21:56:26 +0200, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    >Dzwonie sobie pod numer teleserwisu dla karty, a tam nikt nie odbiera. Juz
    >sie rzuciliscie na karte? ;) A moze nie bedzie tak doslownie jak z mBankiem
    >i dopiero juztro rano zaczna odbierac ;).

    Kompletny wniosek i tak mozesz zlozyc dopiero rano w placowce :).
    Oczywiscie wszystkich zainteresowanych z Poznania goraco zapraszam do
    mnie na Sw. Marcin :-).

    PS, ruszyl tez serwis http://www.mojavisa.pl

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 4. Data: 2002-10-17 22:14:36
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    Uzytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisal w wiadomosci
    > PS, ruszyl tez serwis http://www.mojavisa.pl

    hmm
    Oplata za wznowienie karty Posiadacza rachunku 70,00
    Oplata za splate zadluzenia w kasie MultiBanku 10,00 <- niezle - to jakas
    kara ?

  • 5. Data: 2002-10-17 22:48:40
    Od: s...@p...onet.pl

    > PS, ruszyl tez serwis http://www.mojavisa.pl

    Moim zdaniem serwis jest bardzo przjrzysty i czytelny a zarazem bardzo
    elegancki. Brawa dla MultiBanku.

    Cześć

  • 6. Data: 2002-10-17 23:12:01
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    > Moim zdaniem serwis jest bardzo przjrzysty i czytelny a zarazem bardzo
    > elegancki. Brawa dla MultiBanku.

    Jedyne, czego nie mogę tam znaleźć to opisu Pakietu Bezpieczna Karta VISA

  • 7. Data: 2002-10-17 23:21:58
    Od: s...@p...onet.pl

    > Moim zdaniem serwis jest bardzo przjrzysty i czytelny a zarazem bardzo
    > elegancki. Brawa dla MultiBanku.

    No i 0 800 - bezpłatna. Jestem ciekawy czy jeżli ktoś zadzwoni uzyskać parę
    informacji na temat posiadanej przez siebie karty a potem np. zechce wykonać
    przelew. Czy wtedy bedzie trzeba zadzwonić jeszcz raz na 0 801?

    I czy 0 800 obsługuje VE i debetową VC?

    Cześć

  • 8. Data: 2002-10-18 05:53:16
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl> napisał w wiadomości

    > Jedyne, czego nie mogę tam znaleźć to opisu Pakietu Bezpieczna Karta VISA

    Slabo szukales ;)
    http://www.mojavisa.pl/okno.pl?id=11

    Maciej

  • 9. Data: 2002-10-18 06:41:54
    Od: " Dentarg" <d...@N...gazeta.pl>

    Czy wniosek trzeba skladac koniecznie osobiscie ? Bo jesli tak to juz sie
    naskladalem, najblizszy Mutlibank 200 km ode mnie :((.

    A co do warunków uzyskania karty, to IMHO debilne jest wymaganie
    przedstawienia historii rachunku, duzo zalatwiania nie wiadomo po co ...

    pzdr,
    Dentarg

  • 10. Data: 2002-10-18 06:44:40
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 18 Oct 2002 06:41:54 +0000 (UTC), " Dentarg"
    <d...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Czy wniosek trzeba skladac koniecznie osobiscie ? Bo jesli tak to juz sie
    >naskladalem, najblizszy Mutlibank 200 km ode mnie :((.

    Jesli mieszkasz daleko od placowki to jest mozliwosc umowienia sie z
    agentem.

    >A co do warunków uzyskania karty, to IMHO debilne jest wymaganie
    >przedstawienia historii rachunku, duzo zalatwiania nie wiadomo po co ...

    Zamiast historii moze byc tez opinia o rachunku z odpowiednimi
    informacjami.

    --
    Galeria kart bankowych http://www.karty.3a.pl/