  • 1. Data: 2009-07-05 17:45:16
    Temat: Multi i warunki zwrotu opłaty KK
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    W pewnym momencie zmienili to tak, że zamiast średnio 1000zł/mc trzeba było
    zrobić bodajże 10 operacji miesięcznie. Były nawet dyskusje o tym tutaj na
    grupie.

    No to przestawiłem profil korzystania z ich karty kredytowej na taki, że
    używałem jej do drobniejszych zakupów. Operacji dużo, ale kwotowo
    niekoniecznie sporo. I co? Wczoraj pobrali opłatę za kartę. Patrzę, a
    tutaj w cenniku niepostrzeżenie WRÓCIŁY warunki 1000zł/mc, nie ma słowa o
    liczbie operacji.

    No szlag mnie trafił, dałem się wydoić na 70 zł za kartę z symbolicznym
    limitem, trzymaną głównie z przyzwyczajenia. Wspaniałemu BRE gratuluję
    odpłynięcia moich depozytów, dwóch KK i kredytu odnawialnego. Widzę, że
    przyłączam się do ogólnego trendu.

    Proponuję również, żeby zmieniali warunki co dwa tygodnie, wówczas
    na pewno uda im się wykiwać wszystkich klientów, co do jednego.
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2009-07-05 17:48:36
    Temat: Re: Multi i warunki zwrotu opłaty KK
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Samotnik pisze:
    > W pewnym momencie zmienili to tak, że zamiast średnio 1000zł/mc trzeba było
    > zrobić bodajże 10 operacji miesięcznie. Były nawet dyskusje o tym tutaj na
    > grupie.

    "Opłata jest zwracana, jeżeli średnia miesięczna wartość lub ilość
    transakcji bezgotówkowych za ostatnie 12 miesięcy wyniesie minimum 1000
    zł lub 10 transakcji"

    Oni opłatę pobierają i zwracają tak jak za rachunki. Za jakiś czas
    powinni zwrócić.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-07-05 18:06:03
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 05.07.2009 Mithos <f...@a...pl> napisał/a:

    > "Opłata jest zwracana, jeżeli średnia miesięczna wartość lub ilość
    > transakcji bezgotówkowych za ostatnie 12 miesięcy wyniesie minimum 1000
    > zł lub 10 transakcji"

    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/v
    isa_credit
    Jeśli będziesz dokonywał płatności kartą Visa Credit w wysokości średnio
    1000 zł miesięcznie zwrócimy Ci opłatę za jej odnowienie.

    No ale dobra, po zajrzeniu to TOiP - masz rację. Zatem to po prostu
    tylko niechlujstwo w redagowaniu serwisu WWW.
    --
    Samotnik

  • 4. Data: 2009-07-05 18:29:48
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 5 Jul 2009 18:06:03 +0000 (UTC), Samotnik napisał(a):

    > No ale dobra, po zajrzeniu to TOiP - masz rację. Zatem to po prostu
    > tylko niechlujstwo w redagowaniu serwisu WWW.

    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/v
    isa_credit/oplaty_i_oprocentowanie

    Niechlujstwo, ale zacząłbym lekturę od powyższego.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2009-07-06 11:38:05
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 05 Jul 2009 18:06:03 +0000, Samotnik napisał(a):

    > No ale dobra, po zajrzeniu to TOiP - masz rację. Zatem to po prostu
    > tylko niechlujstwo w redagowaniu serwisu WWW.

    Uciekaj od nich jak najdalej - przecież to już powoli zakrawa na farsę.
    Wszedłem na ich stornę z ciekawości i widzę info na głównej:

    Zmiany w Tabeli Oprocentowania
    bla bla bla

    Zapoznaj się z aktualną Tabelą Stóp Procentowych MutliBanku.

    A tabela zajmuje skromnie tylko 34 strony ;)

    Powiem szczerze, że pod tym względem to są lata świetlne za Polbankiem i
    raczej konsolidują się poziomem koło Cetelem/Sygma, niestety.

    Xenocide

  • 6. Data: 2009-07-06 11:55:54
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    > Powiem szczerze, że pod tym względem to są lata świetlne za Polbankiem i
    > raczej konsolidują się poziomem koło Cetelem/Sygma, niestety.

    Że też nie mogą się zebrać w sobie i zrobić jednej poważnej przebudowy TOiP
    połączonej z jej skróceniem i uproszczeniem, bo to co jest teraz to chyba
    czysta złośliwość. Chyba specjalnie dane są prezentowane w formie
    maksymalnie rozwlekłej z masą powtórzeń.

    Multibank chce przyciągać nowych klientów... Nie wiem za bardzo przy użyciu
    jakiego mechanizmu.

    Może takiego, że szambo będzie coraz bardziej śmierdzieć i przyciagać nowe
    rzesze much.

  • 7. Data: 2009-07-06 13:09:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 06 Jul 2009 13:55:54 +0200, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > chyba czysta złośliwość. Chyba specjalnie dane są prezentowane w formie
    > maksymalnie rozwlekłej z masą powtórzeń.

    Powiem szczerze, że chyba są liderami w tej dziedzinie. O ile kojarzę to
    BZWBK i Nordea ma jeszcze w miarę rozwlekłe, ale to chyba są TOiP, ale
    nie aż tak jak to kuromysło z Multi. Cóż jedą bez trzymanki po równi
    pochyłej.

    > Może takiego, że szambo będzie coraz bardziej śmierdzieć i przyciagać
    > nowe rzesze much.

    Zawsze to jest jakiś pomysł, to fakt.

    Xenocide

  • 8. Data: 2009-07-06 15:07:58
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > Multibank chce przyciągać nowych klientów... Nie wiem za bardzo przy
    > użyciu jakiego mechanizmu.

    Po czym wnosisz, że chcą kogokolwiek przyciągać ?

    Oferta kiepska, pojęcie stałego klienta u nich nie istnieje (zero
    bonusów), sensownych reklam brak, opinia w mediach coraz gorsza (mBank
    przynajmniej obiecywał w PB, że się poprawi). IMO ktoś chce ten bank
    doprowadzić do dna, pytanie tylko po co.

    --
    Mithos