  • Data: 2005-07-12 14:00:40
    Temat: Re: Multi - czemu nie pobieraja...? :)
    Od: "Magnt" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba śledzą i doszli do tego wniosku, ponieważ dostałem telefon o "zmianie
    > taryfy" :))

    szkoda....
    no ale cóż zawsze pozostaje satysfakcja że post nie przeszedł bez echa :)
    powinni dać Ci kubek za to że im przychody podniosłeś
    bo jeżeli takich Misów z darmowym kontem było 1.000
    to opłata za konto da nam conajmniej 3.000zł miesięcznie
    a za to juz można opłacić chociaż część pensji Asystenta d/s Dowodzenia
    :)))))