    From: "Z" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Money as Debt - co sądzicie o tym filmie
    Date: Sat, 26 Jan 2008 18:51:36 +0100

    "adp" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    news:74a40f73-f54b-4dd0-91cf-ca6bba77032a@i29g2000pr
    f.googlegroups.com...
    Witam

    Ostatnio dostepny jest na internecie film obrazujacy pewien (rzekomy
    lub faktyczny) przekręt który dokonuje się w bankowosci (konkretnie w
    udzielaniu kredytów). Chodzi mi o "Money as debt" - pieniądze jako
    dług.
    Jest on dostepny z polskimi napisami tu:
    http://video.google.pl/videoplay?docid=-188759186626
    2119830
    Ciekawi mnie opinia osob znajacych sie na bankowosci.

    Pozdrawiam
    Adam

    Obejrzalem po lebkach poczatek (1/4-1/3) - to samo masz napisane w w kazdym
    podreczniku do makroekonomii. Szukaj pod kaslem "wspolczynnik kreacji
    pieniadza", "stopa rezerw obowiazkowych".
    Poszukaj jakiegos tlumaczenia podrecznika amerykanskich autorow - one sa
    pisane w formie "dla deb.. kazdego" - tak samo jak ta kreskowka. ;)

    pozdr