  • Data: 2003-06-28 12:16:41
    Temat: Re: Minimalna transakcja karta
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to mielibysmy
    >
    > PolCard - 1,00,- ???
    > eService - 1,01,-
    > PeKaO - 2,00,- (a moze 2,01?)
    > Citi - ???
    > BZWBK - 5,00,-

    proponuję jeszcze wątek autoryzacji transakcji przy użyciu KK,
    ja mam w firmie Polcarda, niestety minimalnej transakcji nie próbowałem
    wykonać,
    mogę sprawdzić jutro, ale mam sprawdzoną kwotę dla transakcji przy użyciu
    VC/VG przy której terminal tej transakcji nie autoryzuje, w połowie zeszłego
    roku nie autoryzowali także MC, ale podobno MC nalegał i zaczeli
    autoryzować,

    i tak np. u mnie Visa nie jest autoryzowana do 210 PLN,
    u mojego kolegi w pubie do 100 zł,

    co ciekawe, nie spotkałem się nigdzie na innym terminalu poza Polcardem,
    żeby nie autoryzowało mojej płatności.

    Pozdrawiam,
    MK