  • 1. Data: 2004-10-06 13:23:04
    Temat: Millennium promuje karty kredytowe
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Od 1 października br. Bank Millennium oferuje karty kredytowe również
    Klientom nie posiadającym rachunku oszczędnościowo - rozliczeniowego w
    Banku.
    Dodatkowo w okresie promocyjnym karty oferowane są bez pobierania opłaty za
    wydanie i użytkowanie karty w pierwszym roku, a oprocentowanie kredytu w
    karcie wynosi 0%.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,6808

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-10-06 14:52:29
    Temat: Re: Millennium promuje karty kredytowe
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Od 1 października br. Bank Millennium oferuje karty kredytowe również
    > Klientom nie posiadającym rachunku oszczędnościowo - rozliczeniowego w
    > Banku.

    nie zauwazylem na www zeby klientom bez rachunku ja wydawali
    - gdzie sie tym chwalą ?
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-10-06 15:14:45
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości

    > nie zauwazylem na www zeby klientom bez rachunku ja wydawali
    > - gdzie sie tym chwalą ?
    > *** blad ***

    Widac to w TOiP. Poza tym to dotyczy chyba tylko Visy Economic.

    marekz

  • 4. Data: 2004-10-07 06:44:38
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > Widac to w TOiP. Poza tym to dotyczy chyba tylko Visy Economic.

    Sa na stronie TOiP dla Visy Economic, Visy normalnej i Amexa w wersjach
    dla posiadjacych ROR i dla tych nie posiadajacych. Czyli dotyczy to
    wszystkich kart.

    Pozdrawiam
    Radek

  • 5. Data: 2004-10-07 14:24:35
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 6 Oct 2004 15:23:04 +0200, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    >wydanie i użytkowanie karty w pierwszym roku, a oprocentowanie kredytu w

    Wraz z Kartą Kredytową Millennium Visa economic Bank oferuje
    atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zawierające m.in. ubezpieczenie
    gwarancji najniższej ceny zakupów dokonanych przy użyciu Karty

    "ubezpieczenie gwarancji najniższej ceny zakupów". znaczy co, jak
    kupie cos, a potem znajde gdzies taniej, to mi oddadza roznice???
    kolejny marketingowy belkot. w zasadzie nie powinienem tego tak
    oceniac, dopoki nie przeczytam OWU, ale doswiadczenie zyciowe
    wskazuje, ze nawet szkoda czasu na lekture :-)

    G.

  • 6. Data: 2004-10-07 23:07:14
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

> [...]
    > oceniac, dopoki nie przeczytam OWU, ale doswiadczenie zyciowe
    > wskazuje, ze nawet szkoda czasu na lekture :-)

    Mialem do AmEx'a. Teoretycznie dziala - w praktyce nie do wykorzystania
    ze wzgledu na trzy warunki: moze dotyczyc tylko identycznych produktow,
    nie mozna dostac zwrotu jezeli w tanszym miejscu produkt byl sprzedawany
    promocyjnie, no i najwazniejsze - roznica musi wynosic jakas, dosc
    duza sume - bodajze 200 zl ale nie pamietam dokladnie.

    Ze wzgledu na sume mus dotyczyc drogich produktow a kupujac takowe
    dosc uwaznie przeglada sie oferty szukajac najtanszej.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 7. Data: 2004-10-08 17:11:22
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> napisał w wiadomości
    land.pl...

    Sa na stronie TOiP dla Visy Economic, Visy normalnej i Amexa w wersjach
    dla posiadjacych ROR i dla tych nie posiadajacych. Czyli dotyczy to
    wszystkich kart.

    Racja. W przypadku Amex'a jak widze, przynajmniej na razie, nie roznia sie
    niczym te dwa przypadki. Ciekawe czy mozna przeksztalcic jeden rodzaj karty
    w drugi. Bo w sumie po nic mi taki ror. Na domiar zlego raz przez przypadek
    zaplacilem za niego okolo 20 zł (6 zł oplaty, co z kolei spowodowalo, ze
    przelew nie pokryl w calosci zadluzenia karty i zostaly naliczone odsetki od
    zadluzenia na karcie). Beznadzieja. :-) Ciekawe czy beda jakies szykany, na
    przyklad brak dostepu inetowego do rachunku karty nie powiazanej z rorem.

    marekz

  • 8. Data: 2004-10-08 22:23:56
    Od: " Kay" <z...@g...pl>

> [...]
    > przyklad brak dostepu inetowego do rachunku karty nie powiazanej z rorem.

    Hej, nie jest to taka beznadzieja. Jak masz kartę i z niej korzystasz (a
    chyba po to ją masz ;-) ) wykonując conajmniej 1000 PLN transakcji
    miesięcznie to wtedy możesz mieć rachunek Millekonto Premium przy którym
    wszystkie przelewy via net są za friko.

    Pozdro

    K.

  • 9. Data: 2004-10-08 22:33:09
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik " Kay" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > chyba po to ją masz ;-) ) wykonując conajmniej 1000 PLN transakcji
    > miesięcznie to wtedy możesz mieć rachunek Millekonto Premium przy którym

    Wiem wiem, tylko ja mam silne nadmiary rorow i kart. A to Millekonto, to nie
    chcialem go miec, tylko musialem zeby miec amex'a. Ale jesli moglbym nie
    miec, to bym wolal nie miec. Nie mowie, ze rachunek jest ogolnie
    beznadziejny, tylko ze nie chce go jako czegos przymusowego. :-)

    marekz